Avatar billede jessbonde Nybegynder
05. januar 2005 - 02:55 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Farver på banner

Jeg ved godt at jeg tidligere har spurgt om feedback på mit redesign, men nu har jeg rodet lidt med et banner og bliver i tvivl om farverne passer godt nok sammen.

Er farverne i mit banner for stærke i forhold til de mere dæmpede farver på resten a sitet?

Jeg synes selv farverne i banneret er ret lækre, men det tog en uventet drejning og nu synes jeg at jeg har problemer med at tilpasse resten.

Andre kommentarer til banneret?
Størrelsesforhold mellem overskrift og orange terning-bund.

Alle kommentarer er velkomne.
Avatar billede jessbonde Nybegynder
05. januar 2005 - 02:55 #1
Avatar billede -kick- Nybegynder
05. januar 2005 - 05:20 #2
min kode:

<?php
session_start();
include("db.php");
$k = mysql_query("SELECT * FROM naturechat_brugere WHERE brugernavn='$_SESSION[brugernavn]'");
$row = mysql_fetch_array($k);
?>

<?
if(isset($_SESSION[brugernavn])) {
?>

<script language="JavaScript">
    function luk() {
      window.close();
    }
</script>
<meta name="generator" content="Namo WebEditor v5.0">
<body onload="luk();">
<font size="2" face="Trebuchet MS">Du er nu logget ud.

</font><?php
include("db.php");

mysql_query("UPDATE naturechat_brugere SET online='nej', rum='', felt='-99990', lfelt='-999990', tfelt='-99999990' WHERE brugernavn='$_SESSION[brugernavn]'");
echo "<script type=\"text/JavaScript\">window.close();</script>";
session_destroy();
?>
<?php
} else {
echo "<meta http-equiv='refresh' content='0;URL=../login.php'>";
}
?>
Avatar billede -kick- Nybegynder
05. januar 2005 - 05:21 #3
Ups, undskyld. postede det forkert spg! Sorry!
Avatar billede steffansteffan Nybegynder
05. januar 2005 - 08:17 #4
Jeg synes personligt ikke at det gør noget at farverne er noget skravere end resten af designet, men de er måske lidt for skrave en lille nedtogning sa er de fine synes jeg.

Noget helt andet er at skriftypen er meget ulæselig og passer slet ikke ind i designet. Dit design viser stil og simpel hel, og det gør den skriftype der slet slet ikke hvis du forstår hvad jeg mener.
Prøv med en almindelig font som Arial, Verdana eller noget i den stil. Med en grå tone, men ikke en helt sort.

Hvis det var mig der skulle bestemme størrelsen, havde jeg nok valgt og gøre den en lille smule større altså i højden, den er lige lovlig lille. Men det er jo selvfølgelig smag og behag.

Ellers ganske udmærket arbejde. Held og lykke med det.
Avatar billede jessbonde Nybegynder
05. januar 2005 - 14:57 #5
Tak for kommentaren. Det er faktisk Arial men en 10px bold, derfor ser den lidt sjov ud. Jeg har rodet lidt med det nu, måske er det blevet bedre.
Jeg har lavet rammen 30px højere, det skal kunne være inden for 1024x768
Avatar billede steffansteffan Nybegynder
05. januar 2005 - 15:02 #6
Jeg kan ikke se at der er ændret noget på teksten? Synes helt klart du skal lave den mere stilrent og simpelt.
Avatar billede jessbonde Nybegynder
05. januar 2005 - 15:15 #7
Er det ikke brødteksten du mener?
Den er da grå nu.
Avatar billede jessbonde Nybegynder
07. april 2005 - 23:46 #8
sp lukket