Avatar billede silversand.dk Nybegynder
05. januar 2005 - 12:50 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Driver til Kodak EasyShare CX4200

Jeg har ledt og ledt efter en driver til Kodak EasyShare CX4200, men har ikke kunne finde en der virker i Win2000, har ledt på www.kodak.com men de har kun til WinXP, hvilket ikke virker i Win2000.

Håber der er en der kan finde en til mig, da det er ret irreterende at skulle låne en anden computer hver gang jeg skal have billederne ud af kameraet.

- MvH SilverSand.dK
Avatar billede milter Ekspert
05. januar 2005 - 15:13 #1
Optræder den ikke som et ekstra drev, når du slutter den til via USB?

Du kan så bare bruge "Drag and drop" via Stifinder.
Avatar billede silversand.dk Nybegynder
05. januar 2005 - 15:15 #2
Win2000 har ikke driveren til det.  Selvom jeg har installeret EasyShare softwaren som den siger man skal, men den finder stadig ikke driveren til kameraet.  Den finder ud af hvad den hedder når den søger efter driveren, men installere den ikke.
Avatar billede peter_e Nybegynder
05. januar 2005 - 15:17 #3
Kigger du paa:
http://www.kodak.com/global/en/service/downloads/dln_ekn.jhtml?pq-path=10/3905/3906/747/936&ekn=EKN026249

Softwaren skulle vaere til nedenstaaende:
Windows XP/98/Me/2000 install_easyshare.exe

/Peter
Avatar billede milter Ekspert
05. januar 2005 - 15:28 #4
Virker USB til andre enheder på din computer?
Avatar billede silversand.dk Nybegynder
05. januar 2005 - 16:52 #5
peter_e -> det er den der er på min cd som jeg fik sammen med kameraet. Den driver der er med virker ikke.

milter -> Ja, min mus og printer sidder i USB og de virker uden problemer
Avatar billede milter Ekspert
05. januar 2005 - 17:39 #6
Hvad sker der, når du forbinder kameraet til computeren med USB-stikket?

Har du prøvet at sætte den til en anden USB-indgang?

Har du prøvet at åbne "Denne computer", når du har sluttet kameraet til, og se, om der er noget her?
Avatar billede silversand.dk Nybegynder
05. januar 2005 - 19:42 #7
Den kommer frem og siger ny hardware fundet, så finder den ud af at det er et Kodak EasyShare CX4200, men så kommer den og beder mig finde driveren, da den ikke selv har den.  Den kommer ikke frem i denne computer.  Har også prøvet med andre USB stik
Avatar billede milter Ekspert
05. januar 2005 - 19:48 #8
Er do logget på som administrator, når du forsøger at installere softwaren? Prøv at kigge her:

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;301180&sd=tech
Avatar billede silversand.dk Nybegynder
20. januar 2005 - 18:59 #9
lånte en af mine venners maskine med WinXP..

lukker