Avatar billede triple-x Nybegynder
05. januar 2005 - 14:58 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Google og søgemåder

Hej,

Jeg ska fortælle nogle handelskole elever om hvordan man søger korrekt på google, og hvilke tegn man kan bruge til at indsnævre sin søgning.

Da jeg ikke har 100% styr på det nævner jeg nu de ting jeg har tænkt mig at nævne, og så er i velkommen til at tilføje elller rette mig.

Først nogle funktioner
Google lommeregner
Google Define:
Google Site:eksperten.dk
Gogle "Mente du det"

Og ang tegn, så er der + og - som jeg ikke er helt sikre på fungere som de skal.

Og så at google piller ord som er meget almindelige fra.

på forhånd tak
Avatar billede peter_e Nybegynder
05. januar 2005 - 15:02 #1
Avatar billede triple-x Nybegynder
05. januar 2005 - 15:05 #2
1000 tak, det var ihvertfald nogle rigtig gode links, jeg lader spørgsmålet stå lidt åben hvis andre har input men smid et svar.
Avatar billede peter_e Nybegynder
05. januar 2005 - 15:07 #3
Svar
Avatar billede bufferzone Praktikant
05. januar 2005 - 16:55 #4
denne artikel tror jeg bestemt du vil kunne få noget godt ud af

http://www.eksperten.dk/artikler/224
Avatar billede peter_e Nybegynder
05. januar 2005 - 17:03 #5
Wau, god artikel!
Avatar billede triple-x Nybegynder
05. januar 2005 - 18:25 #6
Hej Bufferzone, jeg vidste jeg havde læst den artikel havde bare glemt det var herinde :) har skam betalt for den og alt.

En rigtig dejlig artikel. ligesom alle de andre artikler der kommer fra din side.
Avatar billede triple-x Nybegynder
05. januar 2005 - 18:44 #7
har fået 2 super svar, takker mange gange