Avatar billede keepr2k Nybegynder
09. januar 2005 - 19:34 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Aopen Aeolus GeForce 6600 GT grafikkort laver grafik fejl

Ja, en ven af mig har købt et Aopen Aeolus GeForce 6600 GT grafikkort og et Asus p5gd1 pci ekspress bundkort og det opfører sig mildest talt underligt.
Han har fået grafikkortet ombyttet en gang pga af grafik fejl og nu er den gal igen. Man kan se hvad der sker inde i spil nedenunder,

http://img.photobucket.com/albums/v312/R4p70r/nfsu2gfxfejl.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v312/R4p70r/gfxlort.jpg

Det der er underligt nu er at mens han gamede Battle for middle-earth så fixede kortet sig selv og virkede i en times tid før det fuckede op igen.

Vi har prøvet at bruge beta, omega, gamle, kort standard og nye drivere uden held. Vi har opdateret bundkortet's bios. vi har fjernet alle rester af nvidia drivere og er ved at løbe tør for ideer.

Nogen ideer?
Avatar billede freehelp Praktikant
09. januar 2005 - 21:09 #1
Sådan er det på 90 % af alle de 6600GT kort.

Byt det igen igen!

Prøv for sjovs skyld lige at nedgradere kortet lidt!
Avatar billede che0ps Nybegynder
09. januar 2005 - 21:23 #2
Som Freehelp siger har der næsten ik været andet end prob med de kort, og mener faktisk den værrer med AGP udgaven såå ;) hvis du bytter til et nyt o får sammen fejl o de siger det må være dig så bar bad om pengene eller et anden kort end 6600..
Avatar billede keepr2k Nybegynder
04. oktober 2006 - 00:04 #3
øhm, havde helt glemt alt om denne post, en af jer der lige vil smide et svar, så accepterer jeg det
Avatar billede keepr2k Nybegynder
01. august 2007 - 20:53 #4
okay, træt af at have points ude, i skal have tak for hjælpen men jeg tar stilheden som et tegn og laver mit eget svar