Avatar billede silickon.dk Nybegynder
02. februar 2005 - 18:20 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Skærmopløsning i Windows XP.

Hej.

Jeg havde lige formateret min computer, og kunne sætte min skærmopløsning til 1400x1000 pixels (Mener det var 1000, men det var helt sikkert 1400), og det så helt perfekt ud.

Så installerede jeg Service Pack 2, og driveren fra Nvidia.com og nu kan jeg ikke vælge den opløsning.
Nu kører jeg 1280x1024, som jeg synes ser for stort ud, den næste jeg kan vælge er 1360x768 - 1600x900 - 1600x1024 og 1600x1200 som jeg synes alle ser for underlige ud.

ALtså den der 1400x1000 er den der passer bedst til min skærm, men den kan jeg ikke vælge mere.
Er der noget jeg kan gøre for at jeg kan komme til at vælge den igen??

Et stort tak på forhånd!
Avatar billede screem_brille Novice
02. februar 2005 - 18:28 #1
DEt er ikke en standard opløsning, men du kan med Nvidia selv lave opløsniger, kan dog ikke huske præcis hvor det er, men under avancerede indstillinger.
Avatar billede silickon.dk Nybegynder
02. februar 2005 - 18:33 #2
Under avanceret er der en liste over gyldige opløsninger hvor der er, et slag på tasken 75 opløsninger.
Der er ikke en eneste med 1400.

Ved ikke om det var den liste du mente, eller om man kan helt selv lave en opløsning.
Avatar billede silickon.dk Nybegynder
02. februar 2005 - 18:51 #3
Nå men hvis du vil lægge et svar brille...
Har fundet ud af det. Takker!
Avatar billede boxer Nybegynder
02. februar 2005 - 18:56 #4
Så er det sikkert fordi den nye driver ikke kan køre med den opløsning - jeg er ret sikker på at det ikke har noget med sp2 at gøre.
Når du opdaterer en driver kan du altid annulere opdateringen. Dette gør du i enhedshåndtering og egenskaber for dit grafikkort under fanen driver.
Prøv om det virker - du kan altid installere den anden driver igen.
Avatar billede boxer Nybegynder
02. februar 2005 - 18:57 #5
Hovsa - jeg fik ikke lige opdateret siden - sorry :o)
Avatar billede screem_brille Novice
02. februar 2005 - 18:58 #6
Her er et svar ;)
Avatar billede screem_brille Novice
02. februar 2005 - 19:05 #7
Takker :)