Avatar billede leif Seniormester
09. februar 2005 - 20:59 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Delivery Failure

Hej,

Har et underligt problem. Fra vores server som udelukket står der så folk kan tilgå via iNotes har vi et problem hvis folk læser en mail hvor afsender fra internettet har bedt om en Delivery Report.

Fejlen der kommer i personens mailbox er følgende:
Delivery Failure Report
Your document:    SV: test
was not delivered to:    @FirmaHub
because:    User @FirmaHub (@FirmaHub@dk) not listed in Domino Directory

Hvad kan dette være og hvordan løser jeg det ?

På serveren kører der Directory Assistance.

Fra
Leif
Avatar billede karstenv Nybegynder
10. februar 2005 - 08:42 #1
En af årsagerne kan være en mere og mere udbredt instilling hos SMTP server ejerne, og det er at man ikke aksepterer delivery report, da det er blevet misbrugt af Spammere og andre grimmer typer.
dvs. det behøver ikke være noget galt hos jer, men kanlige så godt være noget hos modtager.

Dernæst kan afsender også være sat forkert, dvs. af afsender ikke har sat det rigtige domain ind.
Avatar billede leif Seniormester
10. februar 2005 - 11:57 #2
Der er ikke noget problem hvis jeg tjecker mailen igennem Notes !
Avatar billede leif Seniormester
15. februar 2005 - 23:26 #3
Der var ikke andre bud ?
Avatar billede leif Seniormester
20. februar 2005 - 21:38 #4
Er der virkelig ikke andre bud ?
Avatar billede leif Seniormester
26. februar 2005 - 18:54 #5
Lukker.

Problemet ligger kun ved tjeck af mailen igennem iNotes og ikke ved brug af Notes klienten !