Avatar billede zorkmontana Nybegynder
27. februar 2005 - 12:42 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Webcam Capture

Hey..

Jeg skal bruge en funktion eller et kompontent så jeg kan hente et enkelt billede ud af mine 2 webcam...
men alle de forskellige komponenter jeg kan finde kommer der et ekstra window op hvor jeg selv skal trykke capture!
da jeg skal bruge 2 Webcams skal jeg have mulighed for bare at trykke på en knap og den tager billedet...! hvordan gøre jeg dette?
Avatar billede delphi Nybegynder
27. februar 2005 - 18:42 #1
Bob Swart havde en artikel om hele det emne i et af de seneste numre af Delphi Magazine....
Avatar billede zorkmontana Nybegynder
28. februar 2005 - 08:43 #2
hmm.. men hvor kan jeg så finde det eller hvor kan jeg få fat det magazine...?
Avatar billede kammeyer Nybegynder
28. februar 2005 - 13:49 #3
Ikke for at lyde sur, fornærmet eller stødt - er det ikke på tide at folk gør lidt selv for at finde frem til tingene? Du har ALT hvad der er behov for at finde det..... google: Delphi Magazine +"Bob Swart"  ... der er et godt link til "magasinet".
dernæst er du på hjemmesiden - søg i boksen øverst højre og skriv ordet webcam
Avatar billede zorkmontana Nybegynder
28. februar 2005 - 21:21 #4
Kammeyer-->
Sorry... jeg er såmend bare en skole elev der har lidt fucking travlt...
Avatar billede zorkmontana Nybegynder
14. september 2005 - 13:16 #5
lukker