Avatar billede smp-group Nybegynder
03. marts 2005 - 11:13 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Bliv sælger hos os, og tjen 2000 kr. pr. salg

Vi er en seriøs virksomhed med 15 freelance webudviklere, som søger sælgere.

Produktet du skal sælge er en komplet webløsning, det kan være en præsentation af en virksomhed, forening, sportsklub eller lign. En webshop, forum, portal osv. Prisen for denne komplette webløsning er kun kr. 9500,- så der er stort potentiale for salg, da denne pris er langt under den normale markedspris.

Hver gang du sælger en webløsning får du 2000,- kr. af os, så det er ikke mange kunder du skal skaffe, for at tjene en god månedsløn.
Du udvælger selv hvilke virksomheder, foreninger, sportsklubber osv. du vil kontakte. Hvilket er en  stor fordel for dig, så kan du selv vælge hvor mange du vil kontakte, det vil sige hvor lang tid du vil bruge på det, altså om det skal være et fritidsjob eller fuldtidsjob.

Du bestemmer selv hvordan du vil sælge produktet, om du vil benytte telefonsalg, henvende dig personligt til lokale virksomheder/butikker eller lign.
Der er ingen faste arbejdstider, der er heller ingen krav fra vores side om hvor mange kunder du skal erhverve. Telefonsalg foregår via egen din telefon/telefonregning.

Nærmere og mere detaljerede oplysninger følger ved kontakt.
Avatar billede kenp Novice
03. marts 2005 - 11:52 #1
Du har stadigvæk 2 åbne om det samme, det må man ikke luk det ene.
Avatar billede smp-group Nybegynder
03. marts 2005 - 11:53 #2
OK, tak for hjælpen :-)
Avatar billede ibleif Nybegynder
03. marts 2005 - 12:19 #3
Eksperten er ikke en reklamesøjle... Ikke fordi jeg personligt får ondt i røven, men det er bare ikke god skik. Jonannoncer kan du placere på job-portaler... :-)

// Ibleif
Avatar billede mv700 Nybegynder
03. marts 2005 - 16:17 #4
Kontakt mig venligt med mere detaljerede oplysninger på samarnmit@zwallet.com

MVH
MV700
Avatar billede morten_soegaard Nybegynder
08. marts 2005 - 13:28 #5
Jeg vil også gerne høre mere omkring jobbet. Min mail er: mortensoegaard1@hotmail.com
Avatar billede gangiden.dk Nybegynder
11. marts 2005 - 10:03 #6
Er meget interesseret, kontakt mig på tobiasbaypetersen@hotmail.com

mvh
Tobias
Avatar billede apoze Nybegynder
22. marts 2005 - 00:52 #7
Kontakt mig på immaculate@sol.dk

Er meget interesseret i at høre nærmere.

mvh
Marcin
Avatar billede xprinsen Nybegynder
23. marts 2005 - 10:52 #8
Jeg kender nogle købere!!! mail@grapho.dk
Avatar billede knso00 Nybegynder
26. maj 2005 - 13:31 #9
Hejsa, jeg kender nok nogle købere - kontakt mig på kasperns@gmail.com
Avatar billede durany Nybegynder
15. september 2005 - 00:10 #10
kontakt mig på duranydurany81@hotmail.com tak!
Avatar billede nikas Nybegynder
25. juli 2006 - 23:07 #11
Jeg kunne også godt tænke mig at høre nærmere.
Kontakt mig på support@tilbud-til-unge.dk