Avatar billede bering Nybegynder
06. marts 2005 - 15:26 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Gen-installering af router firmware (Linksys WRT54G)

Jeg har for nylig købt en Linksys WRT54G trådløs router med ikke-standard firmware installeret. Desværre kan denne firmware ikke håndtere port-forwarding og andre avancerede ting som jeg skal bruge. Derfor vil jeg gerne gen-installere den originale Linksys firmware. Det lader ikke til at være muligt at gøre det igennem web-interfacet på den installerede firmware.

Derfor:
- hvor kan jeg hente den komplette firmware til routeren?(på denne side findes kun opgraderingen: http://www.linksys.com/download/firmware.asp?fwid=201)
- og hvordan installerer jeg det på routeren når jeg ikke kan gøre det igennem web-interfacet?
Avatar billede bering Nybegynder
26. marts 2005 - 11:25 #1
Er der virkelig ingen der har så meget som en kommentar til denne her?
Avatar billede bering Nybegynder
08. januar 2006 - 13:48 #2
Lukket