Avatar billede gangiden.dk Nybegynder
11. marts 2005 - 08:38 Der er 2 kommentarer

Startnetbutik.dk, hvem kender det?

Jeg vil gerne have noget viden om Startnetbutik.dk, er der nogen der kender til deres shop system? er det stabilt og sikkert nok? er det bedre en Dandomain's? alle gode og dårlige oplysninger er meget velkomne... der gives ikke point, for besvarelsen, da der kan være mange forskellige svar ;o)
Avatar billede kasper.h Nybegynder
11. marts 2005 - 13:02 #1
Man kan godt dele pointne mellem flere besvarelser ;)
Avatar billede gangiden.dk Nybegynder
11. marts 2005 - 13:10 #2
nå okay... er ikke den mest rutinerede herinde, så... men jeg tror bare at jeg lader det forblive ved de 0 point, så må jeg prøve at dele dem en anden gang... men tak for oplysningen...