Avatar billede mr2wear Nybegynder
13. marts 2005 - 14:44 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Simpelt editor script. Tjen hurtige penge.

Jeg skal bruge et simpelt script. Der er 200kr og 100 point til den der kan lave det hurtigst.

Det jeg skal bruge er faktisk bare en admin del der skal kunne rette i 5 forskellige filer - andet er det ikke. Det behøver ingen design overhovedet. Behøver ingen login..

Noget i den her stil:
http://www.galleri-ferielejlighed.dk/cms.jpg

Hverken mere eller mindre.

Kontakt mig på email froghead@2wear.dk
Mvh. Frederik
Avatar billede screem_brille Novice
13. marts 2005 - 14:51 #1
Du må ikke både udlove point og penge, point må kun gives når løsningen er tilgængelig for andre her på eksperten.
Avatar billede mr2wear Nybegynder
13. marts 2005 - 15:01 #2
nå ok.. didnt know..

Jamen så er der 200 kr og 0 point istedet :)
Avatar billede ljm21 Praktikant
13. marts 2005 - 15:21 #3
Skal der være mulighed for formateringer, som du viser på billedet, eller er det bare en ren teksteditor?

Hvis det er det sidste er jeg frisk. Hvis du også vil have formateringer er jeg også frisk, men så bliver det ikke til 200 kr...

Lars
lars@anjaoglars.dk
Avatar billede mr2wear Nybegynder
13. marts 2005 - 15:41 #4
Formateringer?
Avatar billede ljm21 Praktikant
13. marts 2005 - 15:45 #5
På det sreenshot du viser er der noget der er noget tekst der er større end andet, noget er farvet og der er en tabel. Det er formatteringer.

Lars
Avatar billede mr2wear Nybegynder
13. marts 2005 - 15:55 #6
Ja det er lige præcis det der skal være. For ham der skal bruge det kan ikke HTML. Er det da svært at lave?
Avatar billede mr2wear Nybegynder
13. marts 2005 - 15:57 #7
Altså man skal ikke kunne mere end det der er på screenshottet. Man skal ik kunne lave tabeller og sådn noget. Måske man evt. bare kunne skifte HTML og så til det er preview..
Avatar billede ljm21 Praktikant
13. marts 2005 - 20:08 #8
Jeg vil gerne kigge på det, men har ikke tid i aften. Jeg kontakter dig i morgen

Lars
Avatar billede mr2wear Nybegynder
13. marts 2005 - 20:09 #9
Fedt! Det lyder rigtig godt.

Frederik
Avatar billede fagerholt Nybegynder
13. marts 2005 - 21:02 #10
Jeg har lavet en online WYSIWYG editor, som editerer direkte i HTML-filerne. Det kan downloades fra www.profiledit.com/light . Det eneste du skal er at lægge filerne (ASP-filer) på serveren og indsætte et span-tag i de filer, som skal kunne editeres. Jeg kan implementere det for dig mod betaling, og kan også hoste det. Kontakt mig på fagerholt@ofir.dk
Avatar billede ljm21 Praktikant
13. marts 2005 - 23:00 #11
Jeg vil naturligvis stadig gerne løse opgaven for dig, men Fagerholts løsning er bedre end hvad jeg kan strikke sammen når budgettet kun er 200 kr, så den vil jeg anbefale dig at benytte.

Lars
Avatar billede mr2wear Nybegynder
14. marts 2005 - 08:51 #12
fagerholt > det er for avanceret. Jeg ved godt at det lyder mærkeligt, men editoren skal helst ikke have så mange funktioner..

Der skal stortset kun være 2 funktioner: Rediger indhold og indsæt billede.

Håber at nogen kan hjælpe mig med sådan en løsning.
Avatar billede mr2wear Nybegynder
14. marts 2005 - 08:54 #13
eller vent.. den demo jeg kiggede på er den fulde version ik?
Avatar billede fagerholt Nybegynder
14. marts 2005 - 09:13 #14
Jeg har 2 produkter: en online editor, som er shareware og kan downloades, samt et CMS, som kan alt hvad et sådan skal kunne (og lidt til ;-) og er i en anden prisklasse.
Demositet som kører på http://demo.profiledit.dk er mit CMS. Jeg har ikke noget demosite til det andet, så du har nok kigget på det forkerte.
Avatar billede mr2wear Nybegynder
15. marts 2005 - 12:36 #15
Men hvordan ser din online editor så ud? Og hvor meget koster den?
Avatar billede fagerholt Nybegynder
15. marts 2005 - 13:01 #16
Du kan se nogle screenshots her: http://www.profiledit.com/?pageid=33
Prisen er 40 USD, men hvis du er interesseret kan jeg tilbyde den sammen med hosting til en god pris. Send en mail til mig på fagerholt@ofir.dk hvis du er interesseret.
Avatar billede mr2wear Nybegynder
28. marts 2005 - 15:31 #17
Er der nogen der kan programmere mig det her:
http://www.galleri-ferielejlighed.dk/cms.jpg

700 kr. lige i lommen..

Skal bruge det hurtigt!
Avatar billede fagerholt Nybegynder
28. marts 2005 - 22:18 #18
send en mail på fagerholt@ofir.dk
Jeg har implementeret profilEdit light for dig, lavet et demosite samt lagt hele møllen i en zip-fil lige til at hente.