Avatar billede Chewie Novice
19. april 2005 - 12:34 Der er 19 kommentarer og
4 løsninger

Ideer til sjove tekster og T-shirts

Hej

jeg mangler noget inspiration til min side www.NewFashionStyle.com

Har i nogle ideer til sjove, politiske, sjofle, frastødende, opsigtsvæggende tekster eller citater som man
kunne trykke på en t-shirt eller som streamers

bare skyd fra hoften :)

/søren
Avatar billede kixdreng Nybegynder
19. april 2005 - 12:42 #1
ja ''heil hitler''
Avatar billede kixdreng Nybegynder
19. april 2005 - 12:44 #2
jeg har ikke andre idér noed
Avatar billede Hald Praktikant
19. april 2005 - 12:44 #3
Jeg laver på et tidspunkt en personlig en til mig selv, hvor der kommer til at stå "HILS!" på meget stort... jeg elsker at hilse på folk
Avatar billede thb Nybegynder
19. april 2005 - 12:50 #4
"Hellere to på 14 der græder end en på 28 der griner"
Avatar billede dbangx Nybegynder
19. april 2005 - 12:54 #5
prøv evt at se på http://www.tshirthell.com/ for inspiration. De er guder indenfor konceptet at støde folk :-D
Avatar billede douglas Nybegynder
19. april 2005 - 13:01 #6
Da jeg gik i gymnasiet var vi nogle gutter, der i følge vores lærere var meget opmærksomhedskrævende. Derfor lavede vi nogle t-shirts med skriften: "SE MIG!" og "HØR PÅ MIG!". Dengang var det bare nogle hvide shirts med sådan en stof tusch...
Jeg ville gerne se dem på ordentlig tryk - så ville jeg helt sikkert købe én af hver.
Avatar billede thb Nybegynder
19. april 2005 - 13:05 #7
Den her er sjov: http://www.tshirthell.com/images/contestpics/a23_004.jpg

Homosexuals are gay !

Thomas
Avatar billede dbangx Nybegynder
19. april 2005 - 13:12 #8
Avatar billede thb Nybegynder
19. april 2005 - 13:20 #9
Avatar billede krismort Nybegynder
19. april 2005 - 14:42 #10
Jeg har et par her:

Valgflæsk!

Røvtur!

Aliens took my baby away!

Been there,
Seen it,
Done it all.

Lady killer.
Avatar billede Hald Praktikant
20. april 2005 - 07:48 #11
Er der mere toast?

|  SPARK  |
|  MIG!  |

Hvis du kan læse dette, står du for tæt på!

Mors dreng

Remolade storm!

Døv-stum...

Morgengrim!

How do I smell?

Min far er sej!

Ego tripper

I've got the Power!

Rip this of!

Psykopat

Jeg dytter igén!

Do ya' fell lucky.. PUNK!

Håber de kan bruges, og regner da med noget rabbat hvis de bliver lavet ;-)
Avatar billede Hald Praktikant
21. april 2005 - 12:47 #12
jeg syntes den gik lidt død herinde..
Avatar billede ejensen Nybegynder
21. april 2005 - 13:12 #13
Avatar billede Chewie Novice
21. april 2005 - 13:16 #14
Tak for de mange forslag :) jeg lader den stå åbent lidt endnu hvis der skulle komme flere til
Avatar billede muss Nybegynder
21. april 2005 - 20:54 #15
If girls are made of sugar and spice
                -o-
  how come they taste like tuna?
Avatar billede jesperm_ Nybegynder
23. april 2005 - 15:23 #16
Jeg var til en heavy metal koncert hvor jeg så en med teksten "STILLE!"
Avatar billede Chewie Novice
03. maj 2005 - 09:36 #17
Hej

Tak for de mange foreslag

alle smid nogle svar :)
Avatar billede muss Nybegynder
03. maj 2005 - 10:16 #18
The hell with milk & cookies
            -o-
Give me titties and beer
Avatar billede thb Nybegynder
03. maj 2005 - 17:37 #19
svar :)
Avatar billede Hald Praktikant
04. maj 2005 - 12:05 #20
takker...
Avatar billede funessen Nybegynder
06. maj 2005 - 18:53 #21
Måske er det bare mig der ikke er helt kvik, men kan man bestille et logo man selv laver, trykt på en t-shirt? Og hvor gør jeg det?
Avatar billede funessen Nybegynder
06. maj 2005 - 19:00 #22
Okay, jeg fatter ikke så meget af den side der, den er virkelig forvirrende synes jeg! Hvordan får jeg lavet en t-shirt i ne farve jeg selv bestemmer, men tekst jeg selv vælger osv? Og som jeg spurgte før, kan man få et logo på man selv har lavet?
Avatar billede Chewie Novice
07. maj 2005 - 17:01 #23
Hej funessen

siden er meget ny og vi udvikler på den hele tiden - vi har endnu ikke fået lavet bruger analyse

ang. Logo - så vil der senere komme en mulighed for at få trykt eget logo, men vi har valgt at i første omgang skal det kun være tekster.