Avatar billede liquid Nybegynder
01. april 2001 - 18:29 Der er 3 kommentarer

spil kategori

en kategori som hedder \"spil\" ville være godt
Avatar billede snowball Novice
01. april 2001 - 20:41 #1
Er det blevet foreslået mange gange, men \"The Admins\" er bange for at det bli\'r for useriøst, så det skal du nok ikke sætte næsen op efter !

Snowball
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
02. april 2001 - 09:26 #2
Det kommer ikke på foreløbig.
Avatar billede tkirk Nybegynder
02. april 2001 - 21:15 #3
Jeg syntes det er ærgeligt lige præcis det emne ikke kommer på siten inden for den nærmeste fremtid.

Mange mennesker har problemer med de spil de køber, enten kompatibilitetsproblemer eller direkte softwarefejl som man måske kunne hjælpe med.

Jeg kan ikke selv se, hvordan et spilemne kunne blive for useriøst, med mindre man havde med nogle virkelig useriøse personer at gøre.