Avatar billede destiny Nybegynder
07. maj 2005 - 18:48 Der er 7 kommentarer

Partner til server monitor løsning

Hej

Jeg søger en partner til at hjælpe med at udvikle en service til overvågning af servere med hensyn til oppetid, preformance etc i stil med fx http://www.alertsite.com/server_monitoring.shtml & http://www.websitepulse.com/

Jeg forestiller mig at det skal udvikles i:
- asp
- java
- xml
- MS SQL Server

Det vil være din primære opgave at udvikle og vedligeholde websiten, som skal sælge produktet samt give mulighed for at administrere sine løsninger (oprette alarmer, se statistikker etc). Du skal derfor have styr på design, asp og sql. Og så skal du naturligvis være motiveret :-). Hvis du bor i nærheden af københavn er det et plus men ikke en nødvendighed.

Jeg søger en partner da jeg ikke har tid til at lave projektet alene. Jeg har derimod nogle resourcer tilrådighed (servere, software etc), så der vil ikke være nogle udgifter eller risiko for dig.
Avatar billede destiny Nybegynder
07. maj 2005 - 18:50 #1
ahhh ja.... Jeg satser selvfølgelig på at der er penge i det.... og dem deler vi naturligvis.
Avatar billede dna Nybegynder
08. maj 2005 - 00:42 #2
Hi

Du skriver at du vil stå for server/software, men vil du også stå for selve udviklingen af overvågnings-softwaren? (Som du evt. havde påtænkt i java?)

Kunne være rart hvis du skrev lidt mere om dig selv, og hvad din tekniske/udvikler rolle (andet end at stille den økonomiske baggrund) ville være?

dna
Avatar billede destiny Nybegynder
08. maj 2005 - 01:05 #3
Jeg har ikke lyst til at fortælle alt for mange detaljer om mig selv her på eksperten. Jeg har dog et godt kendskab til asp/sql/xml og noget kendskab til Java, så jeg forventer at vi vil udvikle det i fællesskab...

Men jeg vil naturligvis gerne sende en mail med lidt nærmere detaljer...
Avatar billede cybermike Nybegynder
08. maj 2005 - 20:47 #4
Det var dog direkte taabeligt at udvikle halvdelen i Fornuftige portable vaerkteoejer (java,xml) og lave den anden halvdel i noget af det mest inkombatible makvaerk ever (asp,mssql) ,  den eneste grund til jeg kan se det skulle vaere en fordel er hvis du er paa microsofts loennigsliste?

Anyway har jeg 80% af overvaagningssoftwaren liggende, kodet i C op mod MySQL , der manger maaske nogle mindre modifikationer til C koden hvis der er specielle krav den her software skal opfylde, alternativt skal der bare bygges en frontend til den og saa er vi saadan set koerende.

Kontakt mig hvis du er intresseret, mc@metasecurity.dk

  Mhv
Mikkel Christensen
Avatar billede destiny Nybegynder
08. maj 2005 - 22:08 #5
hehe, jeg har lidt svært ved at du kalder SQL Server for makværk. Specielt når du så foreslår MySQL som en bedre løsning, men lad nu det ligge. Jeg har sendt dig en mail.

dna: Er du interesseret i en mail?

Andre er selvfølgelig også meget velkommende...
Avatar billede dna Nybegynder
08. maj 2005 - 22:30 #6
destiny: Du kan skrive på: bogsalg[@]nitric (dot) dk

- ser frem til at høre fra dig.

dna
Avatar billede destiny Nybegynder
08. maj 2005 - 22:48 #7
Den er hermed sendt!