Avatar billede roedz Nybegynder
23. maj 2005 - 15:15 Der er 2 kommentarer

Adobe ImageReady CS

Hej alle sammen

Jeg har et problem

Jeg er igang med at lave en Animationer i Image Ready, men problemet er at jeg gerne vil kunne smide en anden gif ind i den jeg er ved at lave... altså så jeg har noget som køre fx foroven. og i bunden har jeg så lavet en anden gif som køre noget andet. Så det derved giver mere liv til banneret.

Det vil altså sige 2 giffer i en ;)

Håber på der er nogen der har en løsning

PÅ forhånd tak

/Roedz
Avatar billede wormsk8 Nybegynder
23. maj 2005 - 15:49 #1
Nu er jeg ikke så meget inde i Image Ready, men har lidt kendskab til det.

Hvis vi leger dine 2 gif'er er 10x10, så lav gif'en 20x10.

Så kan du vel bare sætte den ene op, og anden ned til bunden.

Så burde du have 2 i 1 gif?
Avatar billede roedz Nybegynder
26. maj 2005 - 14:00 #2
Ideen er at jeg skal lave et banner som skal ligges ud på en side efterfølgende..