Avatar billede el-jacob Nybegynder
25. maj 2005 - 18:59 Der er 8 kommentarer

hvor mange penge findes der i Verden

yo der...

... kom lige til at tænke på følgende som jeg gerne vil have at vide...

... I ved... lige som at Danmarks samlede et eller andet er på over 200 milliarder hvad er dette tal så for hele Verden?

links modtages evt. gerne.
Avatar billede screem_brille Novice
25. maj 2005 - 19:06 #1
det findes ikke, mange samfund har ikke penge i den forstand som vi kender det, og i visse samfund består penge i form af sten, så du vil aldrig få et præcist svar.
Avatar billede boxer Nybegynder
25. maj 2005 - 19:17 #2
Det var sq da et tyndt svar screem_brille! Havde du så bare skrevet det som en kommentar....
Hvis vi nu trækker stenene fra mon så ikke vi kunne finde et beløb i kr.?
Jeg kender ikke selv svaret men jeg er overbevist om at beløbet i det mindste kan anslås.
Avatar billede boxer Nybegynder
25. maj 2005 - 19:26 #3
el-jacob
Prøv at sende en mail til nationalbanken. Jeg er sikker på spørgsmålet er stillet før og mon ikke der er en klog mand/kvinde derinde der kan give dig et svar.
http://www.nationalbanken.dk/dndk/specialdoc.nsf/side/Kontakt_os!OpenDocument
Avatar billede mjl Nybegynder
25. maj 2005 - 21:46 #4
Det er blevet sagt, at hvis vi delte alle "penge" på jorden, ville hvert eneste menneske få 66.000.000 kroner - dette skal så ganges med de ca. 5,3 milliader mennesker der var på jorden, da det blev "regnet ud"!
Avatar billede mjl Nybegynder
23. juni 2005 - 16:45 #5
???
Avatar billede boxer Nybegynder
23. juni 2005 - 16:48 #6
Er der gået overgang i el-jacob :o)
Avatar billede boxer Nybegynder
26. september 2005 - 12:51 #7
Fandt du ud af det?
Avatar billede boxer Nybegynder
06. januar 2006 - 23:04 #8
Fik vi løst problemet eller.....