Avatar billede raffar Juniormester
29. maj 2005 - 23:12 Der er 1 løsning

Axapta 3.0 - Seperat Afdeling(regnskab)

Håber der er en der har erfaring med anvendelse af afdelingsregnskab i Axapta.

Det vi skal kunne er køre seperat bogøring for en afdeling. Den er en del af selskabet, men alt hvad den angår skal håndteres seperat dvs. indkøb/fakturering/kontering etc. skal være seperat. Lager skal dog være delt så både afdelingen og resten af virksomheden kan trække på det.
Afdelingen skal endvidere have sin egen seperate kontoplan - én der er langt mere simpel i forhold til resten af virksomheden.

Hvad er den mest rationelle måde, at angribe dette? og hvilke pros & cons er forbundet med ovenstående gennemføresel.

Ser frem til spændende og konstruktive løsninger.
Avatar billede raffar Juniormester
08. juni 2005 - 00:20 #1
lukker
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester