Avatar billede idle Nybegynder
05. juni 2005 - 13:06 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Åbner mappe ved opstart

Hej eksperter

jeg har lige installeret nyt grafikkort i min computer, og efter at jeg har gjort det er Windows begyndt at åbne mappen "C:\programmer\ATI" i stifinderen hver gang computeren startes. Hvorfor gør den det, og hvordan kommer jeg det til livs?

På forhånd tak!

/Andreas
Avatar billede boxer Nybegynder
05. juni 2005 - 13:10 #1
Tjek Menuen Start - alle programmer - start.
Ligger den i mappen "start", sletter du den bare.
Avatar billede duff80 Nybegynder
05. juni 2005 - 13:12 #2
Prøv at tjecke mappen start og slet ati hvis det står der

tryk på start - programmer - start -
Avatar billede idle Nybegynder
05. juni 2005 - 13:12 #3
Det gør den ikke, og den ligger heller ikke i de gængse "run" mapper i registreringsdatabasen.
Avatar billede duff80 Nybegynder
05. juni 2005 - 13:19 #4
Har du xp med sp2 installeret?
Avatar billede duff80 Nybegynder
05. juni 2005 - 13:25 #5
Hvis du sp2 installeret, skal du gerne have et program i dit kontrolpanet der hedder startup. Her kan du se om ati ligger og slette det.

Det kan også være du skal rode lidt med egenskaber for dit grafikkort. Muligvis bare et flueben der skal slettes.... (højre klik på skrivebord - egenskaber - avanceret - ati...)