Avatar billede ravelab Praktikant
07. juni 2005 - 13:41 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Repaint Applet!

Har sådan lige fået lavet mig et lille spil i java til min hjemmeside, men hver gang jeg minimere Browseren så forsvinder nogle af de billeder jeg bruger i programmet. Er det muligt at lave en repaint når en brower er blevet minimeret? Vis ja hvordan?
Avatar billede arne_v Ekspert
07. juni 2005 - 13:58 #1
hvis din kode er lavet rigtigt så burde det ske automatisk

må vi se lidt kode som viser problemet ?
Avatar billede ravelab Praktikant
07. juni 2005 - 14:21 #2
Det er kun et af mine billeder der forsvinder og det er selve spil pladen oven på den ligger der ca 8 andre billede disse billede bliver repaintede, men spilpladen forsvinder efter en repaint. ER det fordi at jeg har flere billeder oven på hinanden?
Avatar billede ravelab Praktikant
11. september 2012 - 21:04 #3
Arne_V skriv et svar, så får du dine points.
Avatar billede arne_v Ekspert
11. september 2012 - 21:13 #4
ok