Avatar billede rahzel Nybegynder
13. juni 2005 - 16:50 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Kan jeg spille World og Warcraft

Hej. Jeg har en Acer med Celeron M 1,5 ghz. Der er også 256md ddr ram. Men kan jeg spille det nye WoW ? Der mangler jo grafikkort. Kan det lade sig gøre?
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
13. juni 2005 - 17:02 #1
Hvilket grafikkort har du? Hvis det er sådan et Intel Extreme grafikkort som de fleste centrino-maskiner er udstyret med, så har den nok ikke en chance for at køre World of Warcraft.
Avatar billede rahzel Nybegynder
13. juni 2005 - 17:09 #2
Jeg tror slet ikke den har noget. Tror det køre shared på rammene. Men ved ikke. Kunne godt tænke mig at prøve spillet.
Avatar billede dunderfjert Nybegynder
13. juni 2005 - 17:14 #3
Du får ikke lov at installere. Grafik med 3D som Geforce.
Se www.worldofwarcraft.com
Avatar billede rahzel Nybegynder
13. juni 2005 - 17:15 #4
Hvad skyldes det? Kan den ikke snydes?
Avatar billede rahzel Nybegynder
13. juni 2005 - 17:19 #5
hvordan kan man se på sin bærbar om der er mulighed for at installere grafikkort?
Avatar billede rahzel Nybegynder
13. juni 2005 - 17:21 #6
Ja, jeg har intel extreme graphics 2 som
Avatar billede dunderfjert Nybegynder
13. juni 2005 - 18:33 #7
Installere grafikkort på en bærbar ?!

Hvis du flækker det i to kan du nok mase det ind gennem PCMCIA porten ;-)
Avatar billede rahzel Nybegynder
13. juni 2005 - 20:50 #8
Det kunne være der var en ledig sokkel til det. Jeg spørger uvidende og forventer et seriøst svar.
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
15. juni 2005 - 14:53 #9
rahzel: Nej, du kan ikke installere et nyt grafikkort på en bærbar. I nogle få tilfælde er det muligt på nye maskiner med PCI-Express sokkel, men sådan en har du næppe.

Det er lige meget om du kan snyde installeren. Det kan du sikkert godt, hvis du forsøger længe nok, men det ændrer jo altså ikke på at din maskine ikke kan trække spillet.
Avatar billede 44fire44 Nybegynder
15. juni 2005 - 14:57 #10
schwarz her ret - hvis installeren ikke vil installere, er der nok en grund til det.

- din computer lever ikke op til spillets minimumskrav...