Avatar billede sgolsen Praktikant
18. juni 2005 - 17:08 Der er 1 kommentar og
1 løsning

langt rækkende usb net kort

hejsa
jeg ville høre om ikke nogen havde erfaring med hvilke
langt rækkende usb net kort hvad der er bedst og rækker længst.
evt med et usb forlænger kabel eller en hvor man sætter en antenne til??
gerne nogle link til et købs sted
tænker det med poing går til den som lyder bedst og er fornuftig i pris.. (som jeg køber)

Mvh Sgolsen
Avatar billede kenp Novice
18. juni 2005 - 20:10 #1
langt rækken usb netkort... hvad er det du vil have skal være langt usbkablet eller bare at det virker som netkort for så køber du bare et til usb også propper dit normale netkabel i. eller er det trådløst eller?
Avatar billede sgolsen Praktikant
10. oktober 2005 - 22:25 #2
ok