Avatar billede fynbo Nybegynder
28. juni 2005 - 00:48 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

design til transport firma

Nyt spørgsmål omkring design til transportfirma.

Baseret på svar modtaget fra andet spørgsmål, er vi nu kommet frem til dette:

http://www.infinito.dk/tjw/

AL kritik samt gode råd omkring forbedring af designet modtages hjertens gerne.
Avatar billede helle100 Nybegynder
28. juni 2005 - 00:57 #1
Jeg synes generelt det ser fint ud, men det mørke billede med lastbilen, virkede ret forvirrende lige da jeg kom ind. Synes måske bare I skal nøjes med et stilbillede, med den anden på.
Avatar billede Hald Praktikant
28. juni 2005 - 07:02 #2
Enig med Helle100, det første mørke billede ser ik godt ud, kan godt se ideen med "hastighedseffekten" men det holder bare ikke, så er det meget bedre med det lyse billedet af den lastbil set forfra, den er rigtig fin.

Resten af designet er meget godt, måske skal du lige tænke over en lille detalje:
Når man i de nye Internet Explorere holder musen hen over et billede, så kommer der den der "optionbox" frem, med mulighed for at gemme osv osv... det ser træls ud!

Jeg fandt i sin tid ud af at man bare skal fjerne billedet, og så bruge billedet som baggrund i den celle i tabellen som biledet ellers var i, så holder den der "optionbox" op med at komme frem.

Det sker forresten kun på store billeder, så dvs din "fakemenu" og så dit lastbil-billede.

Håber det kan bruges til noget, det er ihvertfald en flot hjemmmeside, pæne farver.
Avatar billede mobius6 Juniormester
28. juni 2005 - 16:35 #3
enig med ovenstående i at billede med lastbil ikke fungerer, fjer det eller skift det ud med et som er mere i stil med det 1'ste billde.

"optionboxen"  er et problem, den skal væk...

og så er der noget med afstanden med overskrifter og nedenstående indhold det ser næste ud til at overskrifterne sidder midt imellem textafsnitene, de skl rykkes lidt (en linje) ned.

din "forsæt-knap ville jeg personligt centrere under indtastningsformen.

elles fint enkelt og glimrende design, brugervenligt (udfra hvad fakemenu indikerer)
og en side som "man husker" = det simple look gør at hjernen faktisk formår at "indexere" siden på nethinden = det er godt :)
Avatar billede fynbo Nybegynder
29. juni 2005 - 09:29 #4
http://www.tjw-express.dk/

Jeg har ændret overskrifterne i boksen, sat to nye billeder ind samt lavet en rigtig menu. Sat galleryimg=no på alle billeder, så toolbaren ikke kommer frem.

hvad synes i?
Avatar billede mobius6 Juniormester
29. juni 2005 - 10:49 #5
det er sgu på toppen du, ud over disken med den ;)
Avatar billede Hald Praktikant
29. juni 2005 - 12:58 #6
Det ser bare hammergodt ud!! perfekt!

Det er så flot, lige min stil, altså den tiltaler mig 100%

Flot af dig at selv om du kan lave det, spørger du alligevel andre før du aflevere opgaven, godt stykke arbejde!
Avatar billede Hald Praktikant
29. juni 2005 - 12:58 #7
Og tak for points ;-)