Avatar billede dalzki Nybegynder
08. april 2001 - 08:17 Der er 19 kommentarer

Oscar Eg Gensmann

Oscar Eg Gensmann er du med på www.builder.dk

.::DalZKi
Avatar billede 12tri Nybegynder
08. april 2001 - 10:32 #1
Hvad ?
Avatar billede ezzuk Nybegynder
08. april 2001 - 10:50 #2
temmelig dumt spm. hvis du ser hans navn, så er han jo!
Avatar billede a-torsten Nybegynder
08. april 2001 - 11:11 #3
http://www.builder.dk/om/

Oscar Eg Gensmann

Beskrivelse: Brokhoved med tendens til generalisering. Mener usability er en ting der blev opfundet længe før Jakob Nielsen fik sit første 9600 baud modem og bryder sig generelt ikke om folk der ikke har selvkritik ;-)
Email: Oscar@Builder.dk
Homepage: http://www.builder.dk/

Avatar billede osaka_san Nybegynder
08. april 2001 - 13:43 #4
Dalzki>

Jups det er korrekt, jeg har en finger med i spillet på Builder.dk

Med Venlig Hilsen
Oscar Eg Gensmann
Avatar billede bbs Nybegynder
08. april 2001 - 15:48 #5
Tillykke med Spørgsmål nr. 63000 !
Avatar billede osaka_san Nybegynder
08. april 2001 - 15:50 #6
hehe takker - fik vist også 59000, selvom det jo egentlig ikke er mit spørgsmål det her, men næsten *hehe*

/Greets :-)
Oscar
Avatar billede coinz Nybegynder
08. april 2001 - 15:52 #7
et underligt spørgsmål at stille... ??? nogen mennesker er sgu sære

-coinz-
Avatar billede osaka_san Nybegynder
08. april 2001 - 15:55 #8
Coinz> kunne ikke være mere enig :o)

/just my 2 cents
Avatar billede dalzki Nybegynder
08. april 2001 - 21:08 #9
Hvor meget skal du ha´for dit debat (forum)
Oscar Eg Gensmann ??

.::DalZki
Avatar billede osaka_san Nybegynder
08. april 2001 - 21:16 #10
Dalzki> Det er ikke til salg, så vidt jeg er informeret.

Det er ikke mig der har programmeret det, men derimod Jesper (min bedre halvdel på Builder.dk projektet).

Under alle omstændigheder er det også programmeret specifikt til builder.dk og jeg tror ikke du ville få meget ud af at købe sourcen da alt er specifikt programmeret til Builder.dk\'s funktioner.

Hvis du står og mangler et Forum kan jeg da anbefale at du kigger forbi: http://forum.snitz.com/.

Det er både gratis og utrolig nemt at arbejde med hvis man ikke lige er den store haj til ASP.

Med Venlig Hilsen
Oscar Eg Gensmann
Avatar billede ezzuk Nybegynder
08. april 2001 - 23:14 #11
osaka> hvem har egentlig lavet jeres geniale logo? jeg er bare nysgerrig.
Avatar billede osaka_san Nybegynder
08. april 2001 - 23:34 #12
Ezzuk> Hehe - det har jeg tilgengæld lavet :-) og tak for de pæne ord da\' :o)
Avatar billede kapsel Nybegynder
08. april 2001 - 23:36 #13
oscar har haft spejlet fremme
Avatar billede ezzuk Nybegynder
08. april 2001 - 23:37 #14
ok, så er du ikke så dårlig endda :-)
Avatar billede dalzki Nybegynder
09. april 2001 - 08:08 #15
Oki Tjekker lige tak for tippet.

.::DalZKi
Avatar billede dalzki Nybegynder
09. april 2001 - 08:19 #16
Oscar Eg Gensmann jeg vil gi´100 point hvis du opsætter forumet for mig.

.::DalZki (Jeg er ikke et æggehovede jeg kan alt med html java dhtml php3 php4 mm men jeg kan bare ikke finde ud af hvad jeg gør galt med forum´er jeg tror det er databasen jeg ikke kan finde ud af. er det dumt at bruge acces 2000 ??
Avatar billede osaka_san Nybegynder
09. april 2001 - 11:45 #17
Dalzki> øhmmm må indrømme jeg ikke har tid til den slags lige for tiden. Har for mange andre projekter kørende lige for tiden :o)

Bortset fra det så skal du jo rent faktisk ikke pille noget ved databasen til det forum. Det hele er lavet og med i zip filen. Det eneste du skal gøre er at følge Readme filen der medfølger.

Med Venlig hilsen
Oscar Eg Gensmann
Avatar billede suckz Nybegynder
13. april 2001 - 00:04 #18
Tak-det-er-mig-der-var-DalZki
Avatar billede wanger Nybegynder
04. juli 2002 - 00:35 #19
WANGEREN var her.. .,'¨´,.

TILLYKKE MED DE 53000... åhhh nej dog 63000!!!