Avatar billede sannesol Nybegynder
08. juli 2005 - 11:54 Der er 8 kommentarer

Unik idé fra ung iværksætter søger kapital evt. partnerskab!

Jeg er ny på denne site.
-Jeg er en ung men meget seriøs iværksætter, som har en færdig forrestningsplan jeg ønsker at føre ud i livet. Den er meget omfattende men omhandler aspekter både indenfor IT og andre medier.
Søger en interesseret investor eller partner. Fortæller ikke mere her, men kontakt mig ved seriøs interesse på: sandraaberg00@hotmail.com

Kun seriøse henvendelser tak!
Avatar billede dna Nybegynder
08. juli 2005 - 12:07 #1
Prøv at søg kontakt med folk på www.startfirma.dk og www.amino.dk, som er 2 gode iværksættersider. Der har du mulighed for at få hjælp til kapital/partner delen. Hvis det er nogle it-kyndige du leder efter, så skal du måske skrive hvilke kvalifikationer du forventer.

Held og lykke med dit projekt!

dna
Avatar billede areon Nybegynder
08. juli 2005 - 19:13 #2
nationalt eller internationalt projekt?

Kunne godt have interesse i at høre en kort beskrivelse af dig, din ide og hvilke kompetencer du tilfører projektet. Herefter kan vi evt. mødes hvis en gengældt interesse findes.

Jeg ville kunne assistere finansielt, med netværk / kontakter og evt human ressources.
Mvh
Thomas
ts@net4you.bg
Avatar billede 3z Nybegynder
08. juli 2005 - 19:33 #3
Hej,

En unik ide fra en seriøs iværksætter lyder altid interessant. Send lidt mere info om dig selv og din ide til olin(at)kein(dot)dk, så kan det være vi sammen får ført ideen ud i livet.

Jeg er selv startet fra bunden og kender alt til vanskelighederne i startfasen. Da jeg nu er nået skridtet videre, har jeg siden hjulpet flere ihærdige folk igang med deres projekt, både som investor og partner. De iværksættere jeg ikke selv har ønsket at gå videre med, har alle fået hjælpsomme kommentarer med på vejen alligevel.

Mvh
Kenneth Olin
Avatar billede fckcasper Nybegynder
11. juli 2005 - 14:03 #4
mail sendt
Avatar billede fckcasper Nybegynder
12. juli 2005 - 13:04 #5
nogle der har fået et svar ?
Avatar billede sannesol Nybegynder
13. juli 2005 - 01:06 #6
Tak for de mange henvendelser.. Jeg lukker her!

Med venlig hilsen

sandra
15. marts 2017 - 22:11 #7
interested in your investment project; . I opted for the financing of projects with the aim to financially support all the projects innovative and cost-effective . So, I can give you the necessary to the realization of your projects (if you have) and monitor the achievement with you until term. If you are looking for then an investor or the financing of any to achieve your goals, don't hesitate to present me your projects and give me more information on you.
Invertirjuntos1965@hotmail.com
banquepopulaire@honline.16mb.com
Avatar billede Capino Novice
24. februar 2020 - 11:21 #8
Hej :-)

Vi har netop lanceret www.capino.dk som vi stræber efter at gøre til Danmarks største investorportal.

Skulle du eller ligesindende igen, få brug for en investor ombord i firmaet, så er det lige nu gratis at oprette en profil hos os.

De bedste hilsner
Mette / Capino