Avatar billede nuga Nybegynder
21. juli 2005 - 11:16 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Hvordan fjerner man login og password husket af browser

Hej. Jeg er kommet til at sige ja til at explorer skal huske login og password på en side. Hvordan fjerner man denne igen??
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
21. juli 2005 - 11:20 #1
Slet dine cookies!

I explorer sådan:

klik på funktioner  ---> internetindstillinger (et nyt vindue åbner sig)

i det nye vindue klikke du på "slet cookies"

mvh
Mads
Avatar billede vejmand Juniormester
21. juli 2005 - 11:36 #2
Funktioner -> Internetindstillinger -> Indhold -> Autofuldførelse -> Ryd adgangskoder
Avatar billede le_bon Nybegynder
21. juli 2005 - 11:38 #3
Du behøver ikke slette cookies...og det virker heller ikke.

I Explorer: Tools > Internet Options > Content > AutoComplete > Clear Passwords.

c",)
Avatar billede le_bon Nybegynder
21. juli 2005 - 11:39 #4
vejmand > Jeg blev vist sat...
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
21. juli 2005 - 11:39 #5
nej det er rigtigt sorry, der var jeg vist får hurtig!  Det troede jeg faktisk virkede.

mvh
Mads
Avatar billede vejmand Juniormester
21. juli 2005 - 11:41 #6
le_bon > Det bliver jeg så ofte...  ;-)
Avatar billede le_bon Nybegynder
21. juli 2005 - 11:43 #7
Jeg har lige fundet en bedre løsning, så du ikke behøver slette ALLE dine passwords:

Klik i det felt hvor du indtaster brugernavn, således at brugernavnet kommer frem under tekstfeltet. Peg på brugernavnet med musen, og tast Delete. Så sletter du KUN det ene password, og ikke allesammen.

c",)
Avatar billede Slettet bruger
21. juli 2005 - 13:04 #8
eller FF - FUNKTIONER/INDSTILLINGER/GEMTE KODEORD
Avatar billede nuga Nybegynder
21. juli 2005 - 14:00 #9
Tak alle, for hjælpen. Le bon's svar ser ud til at være det mest rigtige for mig... :o)
Avatar billede le_bon Nybegynder
21. juli 2005 - 14:31 #10
Tak for points! c",)