Avatar billede dknsj Nybegynder
02. august 2005 - 21:44 Der er 7 kommentarer

Grand Theft Auto 3

HeY!.. jeg har et spørgsmål... Jeg har lige købt Grand Theft Auto 3 (GTA3) et fed nok spill.....

kan man ikke downloade en fil så spillet er 100% fuldført eller der omkring. ihvertfald så alle maps er åben!!???
Avatar billede pumatrolden Nybegynder
02. august 2005 - 21:54 #1
Nej, Men du kan gå ind på www.snyd.dk - der kan du finde diverse koder, der findes ingen fil som direkte kan gå ind og unlocke områderne(banerne)
Avatar billede dknsj Nybegynder
02. august 2005 - 21:59 #2
Ja ved det... Men det var sådan at alle resourcer/missioner er fuldført :D
Avatar billede dknsj Nybegynder
02. august 2005 - 21:59 #3
Der er ikke TIPS/Tric til GTA derinde!!!
Avatar billede pumatrolden Nybegynder
02. august 2005 - 22:03 #4
Nej det ved jeg godt, men efter mange erfaringer med spillet har jeg dog aldrig hørt/læst om at man kan få unlocked de missioner..
Avatar billede dknsj Nybegynder
02. august 2005 - 22:06 #5
Nej men man kan downloade et "Saved game" som er 100% udført..!!
Avatar billede henrikgn Nybegynder
02. august 2005 - 23:14 #6
http://www.actiontrip.com/cheats/grandtheftauto3.phtml under "SAVEGAME (150KB)" - alternativt kan du google "gta3 savegame"
Avatar billede henrikgn Nybegynder
07. oktober 2005 - 12:34 #7
Respons på dette spørgsmål?