Avatar billede gibson Nybegynder
11. april 2001 - 12:59 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Oprettelse af database

Der skal laves en database i Access som allerede nu kan hjælpe mit firma (som afholder kurser) med at opsamle de mange data som indsamles i forbindelse med kursernes afholdelse, og ad den vej skabe et overblik over kursusforretningen. Databasen skal således indeholde oplysninger om :

- Kursus med titler, afholdelsesdato, pris m.v.
- Firma, hvorfra kusisterne kommer.
- adresse (vej, postnummer)
- emailadresse
- kursistens navn

Jeg skal kunne indtaste oplysninger i dertil oprettede formularer og foretag forespørgsler, således at man kan se, hvilke firmaer der har købt hvilke kurser.
Definer eksempler på udtræk (rapporter).

Jeg tjener ingen penge på kurserne i juridisk rådgivning til iværksættere, og kan ikke tilbyde Jer penge.
Avatar billede Jman Praktikant
11. april 2001 - 13:09 #1
Avatar billede gibson Nybegynder
11. april 2001 - 13:10 #2
sorry - kom til at accepterer mig selv :-(
Avatar billede janbangm Nybegynder
11. april 2001 - 13:27 #3
Prøve at skrive til mig hvormange forespørgsler, formularer og rapporter der skal være. Måske kan vi finde ud af noget. access@edb.dk
Avatar billede zack Nybegynder
12. april 2001 - 21:54 #4
Beder du om en færdig database?
Avatar billede gibson Nybegynder
13. april 2001 - 08:13 #5
Der er én som har hjulpet mig helt igennem access problemerne, og jeg behøver ikke mere hjælp. Janbangm får sine point snart.
Avatar billede gibson Nybegynder
13. april 2001 - 15:57 #6
Jan leverede hele databasen og derfor er de 500 point fuldt fortjent. Tak skal du have! :-)
Avatar billede jemt Nybegynder
14. april 2001 - 20:41 #7
Gibson.
Hej med dig.
Jeg har læst, at du hjælper nystartede virksomheder i gang med div. ting og sager.
Så jeg ville høre om du gad svare mig på et par spørgsmål? Du skal nok få lidt points for det..
Jeg foretrækker bare at klare det i en chat, hvor
jeg kan stille spørgsmålene løbende!
Hvornår har du mulighed for dette?
Er du evt. på ICQ?
Avatar billede gibson Nybegynder
14. april 2001 - 20:59 #8
Hej Jernt
Pyt med pointene :-)
Jeg sender en mail.
Avatar billede jemt Nybegynder
14. april 2001 - 21:05 #9
takker.
jimmy@powerzone.dk
Avatar billede gibson Nybegynder
15. april 2001 - 10:42 #10
Håber du kunne bruge svaret :-) Du skal endelig bare skrive igen. Held og lykke med projektet :-)
Avatar billede jemt Nybegynder
15. april 2001 - 15:53 #11
tak skal du ha\' :o)