Avatar billede pornstar222 Nybegynder
19. august 2005 - 21:23 Der er 1 kommentar og
1 løsning

ingen adgang? wireless

Jeg har anskaffet mig en bærbar med trådløs netværk.
Nu vil jeg så have den til at køre internet over min stationæres trådsløse net. Altså bruge min alm, som Gateway.
Det er også lykkedes, og det virker fint. Men jeg kan ikke få lov til at komme ind i f.eks. Gateway Settings på min alm. computer. Den har navn og kode på jeg ikke har lavet, og ikke kan finde nogen steder. Netværksnavnet har den også selv lavet, og det kan jeg hellere ikke rette nogen steder. Hvorfor har jeg ikke adgang til mit eget trådløse netkort indstillinger..???
Avatar billede pornstar222 Nybegynder
19. august 2005 - 22:59 #1
Tja. Fandt det selv
Avatar billede leif Seniormester
19. august 2005 - 23:02 #2
Hvad ver fejlen ?