Avatar billede majsmarken Nybegynder
26. august 2005 - 12:37 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Spywarefri på DR1 TV kl. 19 tirsdag den 30. august 2005

Til orientering:

http://www.spywarefri.dk/artikler3.htm#tv

Spywarefri på DR1 TV kl. 19 tirsdag den 30. august 2005

Nu er tidspunktet fastlagt, hvor Spywarefri's Anette Overgaard (også kendt fra forum som Abovergaard) kan ses i udsendelsen Dagens Danmark på DR1. Det bliver små 10 minutter, hvor Anette vil udbringe vort budskab om at passe godt på sin computer, så ingen andre overtager komandoen.

Anette vil være direkte på, men der vil også være optagelser fra begyndelsen af måneden. Vi har et håb om at nå mange nye brugere, så langt flere kan få større glæde af computeren.

==========================================================

Danmarks Radio har bud efter Spywarefri

Så er der igen bud efter Spywarefri fra Danmarks Radio. Dagens Danmark er et ny tv-program, som ser dagens lys her til efteråret. Det er meningen, at programmet skal behandle aktuelle problemer i vort lille land.

Spyware, og i det hele taget alt computersnavs, er et stort problem i de små hjem rundt omkring i landet. Det er man godt klar over hos DR, og hvordan får man så gjort noget ved det? Ja, man kunne jo invitere Spywarefri-folket til at fortælle lidt om mulighederne. Det har DR så gjort.

Optagelserne i DR's studier foregår allerede førstkommende tirsdag. Vi er glade, hver gang vi bliver taget med på råd, og det er ikke for at promovere os selv, men vi har et budskab som er så vigtigt for det danske computerfolk.

DR giver os muligheden for, at vi kan give råd og vejledning til forebyggelse og bekæmpelse af computersnavs. Den mulighed tager vi med glæde imod.

==========================================================

Efter udsendelsen gå ind på
http://www.dr.dk/dagensdanmark/
Avatar billede aovergaard Nybegynder
29. august 2005 - 13:56 #1
Hej Majsmarken

Jeg er lige blevet ringet op, at de desværre er blevet nødt til at ændre den dato.

Den nye dato er onsdag den 7/9 05 kl. 19.00
Avatar billede majsmarken Nybegynder
29. august 2005 - 16:10 #2
<aovergaard> -> Du/I retter vel det på
http://www.spywarefri.dk/artikler3.htm#tv ???

PS: Du skulle da have være med til http://www.hardwarekast2005.frac.dk/ ???
Avatar billede aovergaard Nybegynder
29. august 2005 - 22:49 #3
Hej majsmarken

Åh det kan du tro jeg også gerne ville. Jeg kunne bare ikke nå det, bla. fordi jeg skulle med live i den udsendelse, som nu blev udsat. Øv hvor jeg ærgrer mig her bagefter, over jeg ikke tog med alligevel.

Vi har rettet det på vores forside, og jeg har også rettet det inde på min egen hjemmeside.
Avatar billede serverservice Praktikant
30. august 2005 - 15:31 #4
ja gør vi andre osse *s Anette - men ser da frem til den tv-udsendelse - hygge...
Avatar billede aovergaard Nybegynder
01. september 2005 - 01:02 #5
Tak ilm Dennis ;-)
Avatar billede majsmarken Nybegynder
07. september 2005 - 19:28 #6
Tillykke med "showet"...

De kunne da godt have "reklameret" lidt for http://www.spywarefri.dk/ på KGN'erne (navne skilte) ligesom på KONTANT udsendelsen marts 2004 ...

Der er dog link dertil på http://www.dr.dk/nyheder/tv/dagensdanmark/article.jhtml?articleID=267203
Avatar billede aovergaard Nybegynder
07. september 2005 - 23:28 #7
Mange tak for det Michael *S*

Jeg har lige fået det at se her:

http://www.dr.dk/nyheder/tv/dagensdanmark/index.jhtml?targetUrl=/pubs/nyheder/html/programmer/dagensdanmark/onsdag.jhtml

Men ja, DR reklamere ikke det mindste. *S*
Avatar billede majsmarken Nybegynder
19. september 2005 - 12:30 #8