Avatar billede flax Nybegynder
11. september 2005 - 22:18 Der er 1 løsning

Hjemmeside hack 11/9 - hvor kan jeg læse mere om det ?

Et par af nogle sider jeg er involveret i er blevet hacket til aften 21:34 med teksten:

Så blev du også ramt på 9/11, fuck det er farligt at ha' en hjemme side i disse terrortider...
hvad med at du lige sender en email til Anders Fogh så vi kan få lidt mere politi på nettet, for det hjælper sgu!!! Perben kan ikke klare denne kamp alene!!!!!

TGG stod som title - altså dem der har hacket.
De har udnyttet en svaghed i windows XP som vi lige kan se det- andre der er blevet ramt, og hvor kan man læse mere...??
Avatar billede flax Nybegynder
12. september 2005 - 12:16 #1
luk