Avatar billede taastrupmanden Nybegynder
12. september 2005 - 21:59 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Blinkende bogstaver med mange flotte farver med originale bagrund

www.jannickh.dk Øverst oppe skal skiftes ud med Teksten
(Jannick Hesselbjerg´s Billed Dagbog) gerne sådan noget fyrværkeri tekst eller noget i den stil
Avatar billede miss-g Seniormester
12. september 2005 - 22:40 #1
Skal du ikke snart lukke nogle af dine gamle spørgsmål?

Man vil jo nødig få det indtryk at du ikke lukker/giver point. Lidt surt hvis man har brugt længere tid en en grafisk sag *S*
Avatar billede helle100 Nybegynder
12. september 2005 - 23:06 #2
Selv til hans nye spørgsmål kommer han ikke med respons...
Avatar billede miss-g Seniormester
12. september 2005 - 23:13 #3
Kan være han er gået tidligt i seng *G*
Avatar billede helle100 Nybegynder
13. september 2005 - 16:50 #4
... og stadigt sover... *GG*
Avatar billede bill20 Nybegynder
13. september 2005 - 17:21 #5
Nej jeg tror bare han har glemt spm.

Måske kan dette vække ham. *G
http://users.cybercity.dk/~bdc5392/647523.html
Avatar billede helle100 Nybegynder
13. september 2005 - 18:57 #6
Når man stiller et spørgsmål som dette http://www.eksperten.dk/spm/644614 og stadigt ikke gør noget ved de gamle, så tror jeg ikke bare man har glemt dem, han mangler bare at sætte lidt handling bag, og sker det, er jeg sikker på han vil få hjælp af folk igen, men som det ser ud lige nu, er der mange, der ikke vil hjælpe ham.
Avatar billede taastrupmanden Nybegynder
13. september 2005 - 20:09 #7
Tak: jeg skal prøve at gøre mit bedste nu, tak for hjælpen..
Avatar billede helle100 Nybegynder
13. september 2005 - 21:37 #8
Og dit bedste er så at tage alle pointene i dine gamle spørgsmål selv, selvom folk har brugt tid på at hjælpe dig? Der kommer i alt fald aldrig noget fra min side mere...
Avatar billede taastrupmanden Nybegynder
18. september 2005 - 18:21 #9
Det er der en grund, til jeg kan ikke give point til dem der kommer med kommerterer. kun til dem der kommer med et svar kan jeg give point
Avatar billede taastrupmanden Nybegynder
18. september 2005 - 18:22 #10
Bill 20 har jeg da givet 200 point herinde iøvrigt
Avatar billede helle100 Nybegynder
19. september 2005 - 14:23 #11
Det er heller ikke lige ved det her spørgsmål, at jeg brokker mig over det, men alle de andre... Alle de gamle du havde, hvor folk havde svaret, og du så ender med at tage pointene selv, og det synes jeg ikke er fair over for dem der trods alt har brugt tid på at hjælpe dig, dog uden grund, da du jo aldrig fik tjekket om svarene kunne bruges til noget. Der er det bare mest fair, hvis du fordelte pointene til dem, der havde prøvet at hjælpe, i stedet for at tage dem selv.