Avatar billede powerplant Nybegynder
16. april 2001 - 14:11 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Krak.dk på tysk!!!

Findes der en tysk udgave af krak.dk, eller lign. online database hvor man kan søge på person navne??
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
16. april 2001 - 14:15 #1
Prøv nogen af dem der er listed her:
http://www.teldir.com/eng/euro/de
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
16. april 2001 - 15:35 #2
Ikke gode nok? En begrundelse ville være dejlig at få.
Avatar billede powerplant Nybegynder
16. april 2001 - 15:56 #3
Det er telefon bøger... det jeg har brug for er en side hvor jeg kan finde adresser olign. Der er også nogle adresser på siden, men det virker ret ufuldstændigt....
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
16. april 2001 - 16:00 #4
OK - fint nok.
Avatar billede cstern Nybegynder
16. april 2001 - 16:30 #5
Avatar billede powerplant Nybegynder
16. april 2001 - 16:39 #6
Desværre, det er kun en \"kort-service\", man skal have adressen for at kunne bruge siden til noget, og det er adressen jeg ikke har....
Avatar billede rasmus_h Nybegynder
16. april 2001 - 16:41 #7
Skal det bare være siden på tysk, eller skal du kunne søge efter personer i Tyskland...??
Avatar billede powerplant Nybegynder
16. april 2001 - 16:50 #8
Jeg skal kunne søge på personer i Tyskland...
Avatar billede tommyf Nybegynder
16. april 2001 - 18:50 #9
Mit bedste forslag:
www.searchenginecolossus.com/Germany.htm
www.searchenginecolossus.com/Germany2.htm

Hvis kan lidt tysk, kan du jo selv forsøge, der er i hvert fald nok med søgemaskiner... telefonbog på tysk måske?
Avatar billede powerplant Nybegynder
16. april 2001 - 19:00 #10
Og hvis vedkommende ikke har en web-side?
Avatar billede tommyf Nybegynder
16. april 2001 - 19:20 #11
Vedkommende? En tysk version af krak.dk er vel normal på internettet?
Hvad er det du leder efter? Et sted hvor du kan bestille en rigit telefonbog?

Gå ind på en af søgemaskinerne og søg efter telefonbog på tysk... så hvis du er heldig kommer den tyske version af Krak. Det kan også være at ord som vejviser etc. var værd at søge efter.

Du skal selvfølgelig ikke søge efter selve personen vel t*ups*.
Avatar billede kapla Nybegynder
16. april 2001 - 20:03 #12