Avatar billede _just4fun_ Nybegynder
20. september 2005 - 13:31 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

test af c# webapp på mono

Er der nogen der ved om det er muligt at finde et sted hvor man gratis kan teste en webapp oven på mono?
Avatar billede arne_v Ekspert
20. september 2005 - 13:46 #1
hvorfor installerer du ikke bare mono ?

(den virker fint på Windows også)
Avatar billede _just4fun_ Nybegynder
20. september 2005 - 13:55 #2
Fordi det jeg gerne ville tjekke ud ved selvsyn var om noget kode der benytter sig af hhv. Little/Big-Endian Enc. stadig spiller. Jeg er ikke i tvivl om at det vil spille på en windowskasse, og det virker sikkert også på en Apache... Men det var der jeg gerne ville se det med egne øjne.
Avatar billede arne_v Ekspert
20. september 2005 - 14:03 #3
XSP på windows er med apache

men du spørger reelt efter om der er et sted hvor man kan teste noget
ASP.NET på mono på en big endian platform d.v.s. både Win/x86 og Linux/x86
er udelukket. Du skal bruge Solaris/SPARC eller AIX/PPC eller Linux på
SPARC eller PPC eller zSeries ?
Avatar billede _just4fun_ Nybegynder
21. september 2005 - 12:23 #4
Tjekkede det ud med WIN-versionen af Mono (og XSP).... Den spiller.
Er der nogen der har adgang til Mono på andre platforme jeg må låne i 10 minutter??
Det hele drejer sig om 3 .dll'er og en linje i web.config
Avatar billede _just4fun_ Nybegynder
21. september 2005 - 15:33 #5
hmm, forsøger mig på en linux-kategori istedet.