Avatar billede klingedrengen Nybegynder
01. oktober 2005 - 11:32 Der er 6 kommentarer

Kan ikke logge på.

Mit problem er at jeg har et trådløst netværk på min bærbare pc og den kobler fra internettet hvergang den er gået i standby, altså hvis jeg lukker klappen i et stykke tid, så vil jeg kun kunne komme på nette igen hvis jeg genstarter computeren.
Håber der er nogle der kan hjælpe mig...
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
01. oktober 2005 - 11:41 #1
Kan du markere netværksforbindelser (trådløst icon i bunder?) og markere denne, go få kontakt den vej - hvis ja så mangler du blot og markere -forbind automatisk til netværk, når den er i nærheden.
Avatar billede kalp Novice
01. oktober 2005 - 12:13 #2
kan du ikke bare sige "Repair" til forbindelsen?
Avatar billede klingedrengen Nybegynder
01. oktober 2005 - 14:47 #3
Problemet er bare at ikonet også forsvinder når den har været på stand by.... ellers ja så ville man godt kunne gøre det på denne måde.
Avatar billede kalp Novice
01. oktober 2005 - 18:07 #4
forsvinder den også fra netværksforbindelser?

Tryk start->indstillinger og vælge netværksforbindelser
Avatar billede klingedrengen Nybegynder
11. oktober 2005 - 08:02 #5
Hej Kalp
Undskyld forsinkelsen..!
Hvis den har været på standby, er den også forsvundet fra netværksforbindelser.
Jeg kan kun logge på igen ved at restarte.
Avatar billede kalp Novice
11. oktober 2005 - 09:28 #6
Prøv at tage netkortet ud hvis det er muligt.. ellers nøjes med netkablet..

sker der så noget?

hvis ikke så tryk start->kør og skriv "cmd" tryk enter

skriv "ipconfig /release" tryk enter
skriv "ipconfig /renew" tryk enter

virker nettet igen?