Avatar billede silvershadow Nybegynder
04. oktober 2005 - 15:46 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

point til hmann

Point til hmann
Avatar billede kenp Novice
04. oktober 2005 - 21:46 #1
ref?
Avatar billede hmann Nybegynder
05. oktober 2005 - 15:06 #2
svar ;-)

noget med at silvershadow ville have afregnet her:
http://exp.dk/spm/651794

fra et ældre spørgsmål:
http://exp.dk/spm/646094

og her:
http://exp.dk/spm/653121

læs de "små" tråde igennem og du vil se hvorfor..

mvh
HMann
Avatar billede silvershadow Nybegynder
05. oktober 2005 - 15:23 #3
ja sikke noget sikke noget
Avatar billede kenp Novice
05. oktober 2005 - 15:53 #4
Tvivler ikke på det er korrekt ;) (gider ikke læse igennem)
Avatar billede silvershadow Nybegynder
05. oktober 2005 - 16:15 #5
Behøver det at være det?
Avatar billede hmann Nybegynder
06. oktober 2005 - 08:35 #6
silver-> ja - ifølge reglerne må du ikke bare give mig en stak point..
derfor der skal en reference på, der angiver hvorfor jeg skal have pointene :)
Avatar billede silvershadow Nybegynder
06. oktober 2005 - 08:53 #7
Din "bandit" det sagde du jo ikke noget om, men skulle ham kenp ikke hellere passe sin politiske karierie på landet(Ramsnæs er vel landet) i stedet for at spille politibetjent her.

Men bortset fra det, så kunne jeg også bare have delt dem ud i bunker á 5 point, så havde squ fået nok at gøre den gode mand, hehe................

Det tør jeg godt stå ved

mvh
Erik
Avatar billede hmann Nybegynder
06. oktober 2005 - 09:02 #8
regler er regler og jeg tror ikke man skal anfægte kenp's arbejde her på eksperten - han gør det godt!

men okay, du kunne jo heller ikke vide at der skulle ref. på..

takker for points - så er vores lille mellemværende ude af verden og du kan igen sove trygt om natten uden mareridt :))
Avatar billede kenp Novice
06. oktober 2005 - 11:05 #9
Det er nu Bramsnæs ;)

Det var nu heller ikke for at lege politimand... men man kunne komme ud for at nogle ville tro det var ulovlig point overførsel.. så hvis man smider link på til reference så er det klare.... men kan i begge have en god dag.
Avatar billede silvershadow Nybegynder
06. oktober 2005 - 11:12 #10
->kenp hvis du ikke engang gider læse den ref. igennem som hmann nu tilbyder dig, hvordan vil du så forlange, at jeg som ny (oprettet 28. juli 2005) skal kunne alle love og regler her, det kunne du have orienret dig om ved et enkelt opslag på min profil. Jeg kom her ved et tilfælde for at søge hjælp på et problem jeg havde, for at få det løst skulle jeg først oprette mig som bruger osv, og det værste var, at jeg ikke fik løst mit problem.

Samtidig så jeg, at mange forespurgte på løsninger, som jeg kunne give dem, hvad jeg gerne gjorde og stadig gør, men skal jeg nu igang med først at have partibogen i orden eller først ind ordne mig under et sæt love eller regler, eller læse og forstå et regelsæt for at yde bistand så står jeg af.

Jeg har haft det sjovt så længe det varede, men her stopper jeg.
Avatar billede kenp Novice
06. oktober 2005 - 18:33 #11
Nu du spørger så direkte så skal jeg jo måske svare...

Men i de regler du accepteret da du oprettede dig. Der står i pkt. 2.16 "stille spørgsmål specifikt til én eller flere bestemte personer, med mindre spørgsmålet er på 0 point eller hvis der er tale om lovlig pointoverførsel."

Og det kan man jo ikke svare på om er korrekt uden en ref. Men det er coadmins opgave at kontrollere om det er lovligt eller ej ikke min....

om du skal have partibogen i orden hvad har det med dette her at gøre... du skal overholde nøjagtig de samme regler som alle andre brugere herinde på eksperten.

Men jeg har da ikke anfægtet din færden på E, så jeg undre mig over hvorfor du "hidser" dig sådan op.

Hvis du er i tvivl om hvad som står i dem kan de findes her http://exp.dk/regler.phtml

At du så ikke har fået løst dine egne problemer er jo så bare surt show. Men det sker nok for mange brugere.