Avatar billede amx_dk Nybegynder
20. oktober 2005 - 10:08 Der er 10 kommentarer og
3 løsninger

Dansk kontakt i kina

er der nogen der ved hvor man kan støve en seriøs dansk kontakt op i kina, som der kan fungerer som bindeled mellem os i danmark og fabrikken vi samarbejder med?
Avatar billede jpvj Nybegynder
20. oktober 2005 - 10:11 #1
Du kan altid kontakte ambassaden - det er en service de yder.
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
20. oktober 2005 - 11:01 #2
Prøv også det lokale Erhvervsråd
Avatar billede steent Nybegynder
20. oktober 2005 - 22:46 #3
Skriv til steen (a) megasystem (prik) dk
Avatar billede thorborg Nybegynder
21. oktober 2005 - 20:59 #4
Hvis du kigger her: www.amino.dk er der nogle stykker der tilbyder "Kina Hjælp" til iværksættere.

dbh Martin
Avatar billede abbweh Nybegynder
03. november 2005 - 00:04 #5
Eurofocus hjælper danske SME'er - og private personer - med alt fra oversættelse til forretningskontakter. http://www.eurofocus.dk
Avatar billede mobius6 Juniormester
03. november 2005 - 20:22 #6
du kan skrive din email så sender jeg dig lidt materiale
Avatar billede mobius6 Juniormester
03. november 2005 - 20:24 #7
evt kigge på www.chinaccess.com (dansk)
Avatar billede eskilbusck Nybegynder
12. december 2005 - 20:11 #8
Hej,

Jeg kender en industriel designer der flytter til Kina 1. februar - du er velkommen til at kontakte mig og få hans kontaktoplysninger.

Venlig hilsen
Eskil (eskil@nosuchco.net)
Avatar billede amx_dk Nybegynder
12. december 2005 - 20:25 #9
Eskil. bare for en go' ordens skyld. hvad vil det sige præcis og være industriel designer?
Avatar billede eskilbusck Nybegynder
12. december 2005 - 22:50 #10
Hej igen,

Industriel designer er en uddannelse udbudt af Arkitektskolen - i dette tilfælde Århus. Han beskæftiger sig med design af alle mulige hverdagsting, eksempelvis scootere, mobiltelefon og lignende objekter hvor der indgår plaststøbninger.

Han har tidligere været i Kina og snakker godt engelsk og kinesisk til husbehov.

Venlig hilsen
Eskil
Avatar billede amx_dk Nybegynder
12. december 2005 - 23:04 #11
jamen lad mig da endeligt få hans mail eller tlf. min email er mail@amx.dk
Avatar billede eskilbusck Nybegynder
12. december 2005 - 23:15 #12
Hej igen,

Jeg har bedt ham om at kontakte dig på ovenstående e-mail.

/Eskil
Avatar billede rynke10 Novice
22. februar 2006 - 10:33 #13
Jeg bor i Suzhou uden for Shanghai og hjælper en gang imellem danske firmaer med at finde ting her. Er det stadig aktuelt så flemming snabela suzhou dk