Avatar billede hirayz Nybegynder
23. oktober 2005 - 04:06 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Program som køre en vbscript fil hver 5 min

skal bruge et program som køre en vbscript fil hver 5 min fra nu og til jorden går under :)

nogen som kender sådan et ?
Avatar billede madsnb Nybegynder
23. oktober 2005 - 14:19 #1
Du kan eventuelt lave den som en opgave i windows, og bare sætte den til at kære hvert 5. minut?
Avatar billede hirayz Nybegynder
23. oktober 2005 - 20:17 #2
prøvede før men kunne ikke finde den option, fandt den nu :P

tak
Avatar billede madsnb Nybegynder
24. oktober 2005 - 21:46 #3
Bare i orden ;-) Læg lige et svar og accepter selv.. Kan simpelthen ikke tage i mod 200 points for det der svar hehe
Avatar billede hirayz Nybegynder
27. oktober 2005 - 09:59 #4
kk :P