Avatar billede badassguy Nybegynder
23. oktober 2005 - 20:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Keyb dk,,keybrd2.sys ?

I går gik mine forældres PC pludselig ned.
Den spurgte efter boot record, smed en XP startdiskette i, den går videre men stopper så og siger at der er noget galt med KEYB DK,,KEYBRD2.SYS

Nogen der ved hvad fanden det kan være og hvad jeg skal gøre ?
Avatar billede haverslev Novice
23. oktober 2005 - 20:29 #1
Prøv først at gå i fejlsikret tilstand (tryk på F8 under opstart af pc`en)
Når den er bootet op, så prøv at vælge "sidste kendte konfiguration hvor systemet virkede"

Hvis det ikke virker, så gå i fejlsikret igen og vælg "fejlsikret tilstand"
Skærmen vil se helt anderledes ud - det er normalt
Prøv om du kan lave en Systemgendannelse:
Klik på start, klik på programmer, klik på tilbehør, klik på systemværktøjer, klik på systemgendannelse, marker ”Gendan computeren”. klik på næste og vælg en "fed" markeret dato, (før problemet opstod) og klik på næste. Den genstarter og gendanner pc`eren.  Når den har gjort det, kommer der en boks, som klikkes OK på.  Det er muligt at fortryde gendannelsen, ved at gå ind i ”systemgendannelse” og klik på fortryd sidste gendannelse
Avatar billede badassguy Nybegynder
22. august 2006 - 22:01 #2
s
Avatar billede haverslev Novice
23. august 2006 - 09:38 #3
Hvad betyder : S ??

Går udfra det er ok, idet der er gået 10 mdr. siden spørgsmålet blev oprettet og du først melder tilbage nu ;o)
Avatar billede badassguy Nybegynder
09. maj 2008 - 09:17 #4
Jeg kan knap huske hvordan vi fik det ordnet, men du skal have tak for hjælpen :)