Avatar billede seri0sma Nybegynder
26. oktober 2005 - 10:27 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Verdens Bedste Webdesign

Skriv her links til hvad i synes er et af verdens bedste webdesign, ud af de nominerede bliver der afstemning og de bedste design bliver kåret.

Afstemningen er uofficiel og bliver lavet i forbindelse med web udvikler forummet på yoursource.frac.dk Hvad vinderen får er endnu ikke sikkert, og indtil videre skal vi bare have så mange gode designs nomineret som muligt.

Så skriv her hvad i synes er det bedste online design

(Points går til den der nominerer det site der vinder afstemningen)
Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 2005 - 14:38 #1
Der er ikke nogen krav til linksne, eller genre, design er jo en underlig størrelse og det hele kommer i bund og grund an på smag.

Måske skulle I få fjernet de ulovlige filer I har liggende hos Frac, så man kan komme ind på jeres side.
Avatar billede triple-x Nybegynder
26. oktober 2005 - 14:54 #2
lyder lidt som reklame for din side? hvorfor ikke få dine egne brugere/besøgende til at stemme om det, samt komme med forslag?
Avatar billede triple-x Nybegynder
26. oktober 2005 - 14:55 #3
og derudover findes der ikke noget verdens bedste design.

Et design vil aldrig kunne bruges til alt, derfor vil der være en million forskellige designs der vil være verdens bedste.
Avatar billede seri0sma Nybegynder
26. oktober 2005 - 16:52 #4
skriver her så der kommer nogle flere designs ind. Vi har skiftet server fra frac.dk grundet de ikke acceptere vores .jar filer, og ja du har ret, der er ikke noget verdens bedste webdesign, men vi stemmer også om hvad >>brugerne synes<< har ramt bedst indenfor designets område.
Avatar billede jesper-moeller Nybegynder
26. oktober 2005 - 18:21 #5
Sider lige og overvejer om man skulle lave modstykket til den side....
Verdens værste websider ?

C",)        *G*
Avatar billede triple-x Nybegynder
26. oktober 2005 - 18:30 #6
Jesper - ville du bryde dig om hvis en anden person lavede en sådan side og din hjemmeside så blev listet?
Avatar billede jesper-moeller Nybegynder
26. oktober 2005 - 18:39 #7
triple-x

Næppe...*S*... vilket nok også er det der afholder mig fra at lave en....
Men nogen gange støder man på "webdesing" der der nærmest tigger om at komme på en sådan liste...

Og jeg vil egenligt heller ikke bryde mig om at være på en liste over de bedste ...hvis jeg ikke selv havde tilmeldt den.....
( En top 10 placering ville nok virke formidlende :-P )
Avatar billede seri0sma Nybegynder
27. oktober 2005 - 09:05 #8
g