Avatar billede wanger.dk Nybegynder
31. oktober 2005 - 17:06 Der er 4 kommentarer

hjælp til opsætning af brugersystem

Hey DB eksperter

Jeg har fået lavet det her brugersystem som jeg har lidt problemer med - Har ikke prøvet det her før - så sidder fast her

$db = mysql_connect($db_host, $db_user, $db_pass);
mysql_select_db($db_base, $db);

- hvad betyder de forskellige "$db"'s - og hvad skal jeg skrive der :/ - heh

håber i kan hjælpe

/Peter
Avatar billede arne_v Ekspert
31. oktober 2005 - 17:10 #1
i en fil - måske en config.inc.php eller sådan noget er der nogle linier:

$db_host = "xxx";
$db_user = "xxx";
$db_pass = "xxx";
$db_base = "xxx";

som du skal ind og rette til de rigtige værdier
Avatar billede wanger.dk Nybegynder
31. oktober 2005 - 17:11 #2
aah ok - har fundet den - giver den så selv værdierne videre til resten af dokumenterne ?
Avatar billede arne_v Ekspert
31. oktober 2005 - 17:12 #3
ja - ikke per automatik, men fordi den formentlig bliver includet i de andre filer
Avatar billede arne_v Ekspert
31. december 2005 - 15:16 #4
All set ?