Avatar billede martinsand Nybegynder
10. november 2005 - 22:17 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvor meget plads??

Hej..

Hvormeget plads har jeg i Outlook Ekspress ??

Altså jeg har det bare installeret på min comp, men en mail jeg har lavet som hedder @sport.dk

Hvor meget plads har jeg så? det som kan ligge på min comp eller ?
Avatar billede rp Nybegynder
10. november 2005 - 22:19 #1
Ja der er det kun din harddiskplads der bestemmer hvor meger du kan have liggende
Avatar billede rp Nybegynder
10. november 2005 - 22:21 #2
det kan dog være at din udbyder har max på eks. 10 mb i mailstørrelse som du kan modtage ad gangen, men du kan have liggende til din hd er fyldt op
Avatar billede martinsand Nybegynder
10. november 2005 - 22:22 #3
Hmm hvad mener du med min udbyder ?? du siger at jeg max han have på 10mb men alligevel siger du også at jeg kan have til min hd er fyldt op ??
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
10. november 2005 - 22:24 #4
Og hvis du vil se hvor meget dine mails fylder skal du gå ind her:
C:\Documents and Settings\martinsand\Lokale indstillinger\Application Data\Identities\{00BD0C24-174C-4E9C-897E-42974AA2F67B}\Microsoft\Outlook Express
Avatar billede rp Nybegynder
10. november 2005 - 22:28 #5
Med din udbyder mener jeg hvis din mailadresse er ved eks TDC (Tdc er udbyder) så kan 1 mail max være 10 mb men det betyder bare at du kan have mange liggende.

du kan eks. ikke modtage en mail på 100mb men du kan have mange liggende i den størrelse
Avatar billede majsmarken Nybegynder
11. november 2005 - 00:01 #6
Der er vist noget om at SAMMENLAGT må der højest være 2Gb ???
Avatar billede majsmarken Nybegynder
15. november 2005 - 20:51 #7
(Hvad endte denne tråd med?)