Avatar billede jens_k Nybegynder
22. april 2001 - 00:11 Der er 51 kommentarer og
1 løsning

Lille logo på 150*150 til Computer By Night

Hejsa.. Jeg er ved at lave et nyt design til CBN´s hjemmeside.... Jeg skal bruge et logo til hjemmesiden..

http://www.herninghawks.dk/index1.asp

Det logo som skal skiftes ud er det øverst til Venstre og Højre.. Det må meget gerne hvad noget med en \"chip\" at gøre.. Da det jo er et computertræf det handler om...
Avatar billede Beach Mester
22. april 2001 - 00:13 #1
Skal siden blive ved med at have de farver de har nu, eller skal den laves om?
//Beach
Avatar billede jens_k Nybegynder
22. april 2001 - 00:21 #2
Det som ligger på www.herninghawks.dk/index1.asp er det nye design.. Altså selve det lille logo behøves ikke at beholde de farver som den har nu.. Men de andre farver på hjemmesiden beholder jeg... Det er vigtigt at der på en eller anden måde står CBN på logoet..

Det jeg havde forstillede mig, var en STOR sort CHIP... HVor der stod CBN med hvis skrift på. Jeg tror at det kunne se hård ud !
Avatar billede Beach Mester
22. april 2001 - 00:23 #3
Jeg prøver at arbejde lidt på det:-)
//Beach
Avatar billede jens_k Nybegynder
22. april 2001 - 00:26 #4
Det lyder sku godt..
Avatar billede liquid Nybegynder
22. april 2001 - 00:50 #5
Avatar billede jens_k Nybegynder
22. april 2001 - 00:51 #6
Liqiud... Det kommer sku til at knibe at det går an..
Avatar billede liquid Nybegynder
22. april 2001 - 00:53 #7
jens_k tæmkte det sq nok...men jeg kedede mig lidt...*G*
Avatar billede jens_k Nybegynder
22. april 2001 - 00:53 #8
Det er da også helt iorden.. LOL
Avatar billede liquid Nybegynder
22. april 2001 - 00:57 #9
lige en ting...burde du ikke lave din side til 800x600?
Avatar billede jens_k Nybegynder
22. april 2001 - 00:59 #10
Hmmm.. Jeg ved det godt.. Men det er ikke nemt at få plads til det hele i 800*600.. men jo.. Og det bliver den også lavet om til...
Avatar billede Beach Mester
22. april 2001 - 01:45 #11
>>> jens_k
Jeg bliver sgu nød til at arbejde lidt, SKAL altså have lavet alt mit lort inden bossen bliver pist off, men jeg er retur i morgen tidlig. Jeg uploader det og kommer med et link straks det er færdigt!
//Beach
Avatar billede astalavista Nybegynder
22. april 2001 - 11:10 #12
Avatar billede okay Nybegynder
22. april 2001 - 11:13 #13
prøver lige at lave 2 sek :)
Avatar billede master_nemo Nybegynder
22. april 2001 - 12:11 #15
her er et....ved ik\' om du kan bruge det.....
http://www.savenapster.subnet.dk/eksperten/cbn.gif

/MN
Avatar billede ezzuk Nybegynder
22. april 2001 - 12:54 #16
jeg er i gang med mit forslag, ok?
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
22. april 2001 - 13:55 #17
jeg er i gang med mit forslag, ok?  ;-)
Avatar billede ezzuk Nybegynder
22. april 2001 - 14:20 #18
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
22. april 2001 - 14:22 #19
jeg har lavet en, den blev bare for grim :  -  )
Avatar billede jens_k Nybegynder
22. april 2001 - 14:23 #20
Master Nemo.. Det ser godt ud det du har lavet.. Kan du  lave sådan at logoet ikke bliver 4 kantet ?? Hvis du \"klipper\" alt det væk som er ude for chippen.. og bare skriver CBN på chippen så det står rigtig tydeligt.. Så vil det bare være så MAX som det overhovedet kan blive....

Og OKAY... Der skal da ikke stå MADE BY OKAY på de logoer du laver.. Det ser ikke særligt sejt ud..
Avatar billede realone Nybegynder
22. april 2001 - 14:29 #21
Ville lige smide et forslag ind:
http://www.friserverplads.dk/realone/cbn01.jpg

</RealOne>
Avatar billede jens_k Nybegynder
22. april 2001 - 14:31 #22
Realone det ser udemærket ud.. Men som sagt foroven.. jeg vil helst ikke have et 4 kantet et.. Og det hedder Computer By Night (Uden S i computer) DU har skrevet ComputerS by Night.. hehe
Avatar billede master_nemo Nybegynder
22. april 2001 - 14:33 #23
Jens_K>> jo de skal jeg nok...laver lige oxo nogle nye forslag da jeg har fået fat i en harddisk jeg scanner ind... men jeg sidder ikke ved en puter med photoshop på, så du er nok nød til at vente lidt.....

/MN
Avatar billede ezzuk Nybegynder
22. april 2001 - 14:34 #24
hvad synes du om mit? skal billedet ikke være firkantet? så bliver det jo klamt
Avatar billede jens_k Nybegynder
22. april 2001 - 14:34 #25
Det er bare helt iorden ! Det lyder skide godt MN
Avatar billede jens_k Nybegynder
22. april 2001 - 14:38 #26
Ezzuk.. Har ud tjekket hjemmesiden inden du udtaler dig ? Det der er der nu er da også kanon.. men det passer bare ikke i farverne... Og dit er jo bare skrevet.. Prøv at tjekke Master Nemo´s forslag.. og se.. Det ser jo for vildt ud ik ?
Avatar billede realone Nybegynder
22. april 2001 - 14:50 #27
http://www.friserverplads.dk/realone/cbn02.jpg

...Ikke firkantet mere, og computers rettet til computer..  ;o)
</RealOne>
Avatar billede jens_k Nybegynder
22. april 2001 - 14:51 #28
Realone.. Det ser overhovedet ikke dårligt ud.. Nu ser vi lige hvad Master Nemo når at lave..
Avatar billede jens_k Nybegynder
22. april 2001 - 14:53 #29
Realone.. Du kan vel ikke lave sådan at den er \"Transperant\" og så 150*150 i en cirkel.. Den du har lavet nu er ikke 150*150.. Og den er lidt for aflang..
Avatar billede realone Nybegynder
22. april 2001 - 15:04 #30
jens_k --- Hvad med denne størrelse:
http://www.friserverplads.dk/realone/cbn04.jpg

Hvor transperant vil du ha den..??
Avatar billede realone Nybegynder
22. april 2001 - 15:08 #31
Avatar billede jens_k Nybegynder
22. april 2001 - 15:12 #32
Realone... JEg tror du har misforstået den med Transperant.. Det jeg mente var at det var lige meget hvad baggrund du ligger den på.. Så betyder det ikke.. noget... forstår du hvad jeg mener ?? Bruger du Adobephotoshop ?
Avatar billede realone Nybegynder
22. april 2001 - 15:15 #33
jens_k --- Ja, jeg bruger Adobe Photoshop... Mener du, at du vil have den i to layers så du selv kan skifte baggrund ud..??
Avatar billede realone Nybegynder
22. april 2001 - 15:16 #34
jens_k --- Er størrelsen god nok..??
Avatar billede jens_k Nybegynder
22. april 2001 - 15:16 #35
Nej nej.. Når du laver en NY... så kan du vælge om du vil have den i transperant.. Og Ja... Jeg vil MEGET gerne have PSD filen når jeg har fundet ud af hvem jeg skal have det af..
Avatar billede jens_k Nybegynder
22. april 2001 - 15:18 #36
Ja den er god nok.. Men det farverne skal være ligesom i Cbn04.jpg...
Avatar billede realone Nybegynder
22. april 2001 - 15:28 #37
jens_k --- Denne her er i transperant:
http://www.friserverplads.dk/realone/cnb06.jpg

... Selv om der ikke er den store forskel.. ;o)
Avatar billede jens_k Nybegynder
22. april 2001 - 15:30 #38
Jeps... Nu ser vi lige hvad de andre laver...
Avatar billede master_nemo Nybegynder
22. april 2001 - 16:55 #39
her er et.....skal måske lige finpudses......

http://www.savenapster.subnet.dk/eksperten/cbnlogo2%20copy.gif

/MN
Avatar billede master_nemo Nybegynder
22. april 2001 - 17:07 #40
Avatar billede ezzuk Nybegynder
22. april 2001 - 17:20 #41
Avatar billede master_nemo Nybegynder
22. april 2001 - 17:23 #42
http://www.savenapster.subnet.dk/eksperten/cbnlogo5%20copy.gif
....Nu gider jeg sq næsten ikke mere.....

/MN
Avatar billede ezzuk Nybegynder
22. april 2001 - 17:24 #43
hov, det er ikke transparent!

www.cjohanson.subnet.dk/cbn2.gif
Avatar billede ezzuk Nybegynder
22. april 2001 - 17:39 #44
jensk> må jeg få en forklaring på at du afviser mit svar?
Avatar billede ezzuk Nybegynder
22. april 2001 - 17:40 #45
de andres billeder var da ikke specielt pæne
Avatar billede realone Nybegynder
22. april 2001 - 17:45 #46
jens_k --- Hvad har du gang i..?? Du har da fået for mange svar til, at du bare kan afvise dem alle sammen... Alt det arbejde for ingenting..*Tsk*...!
</RealOne>
Avatar billede jens_k Nybegynder
22. april 2001 - 17:48 #47
Altså.. Hvis alle som lavede et svar til et spørgsmål skulle have point.. Så skulle man da starte med 100000 point når man signede op på eksperten... Og Master Nemo´s var det pæneste efter min mening.. Og nu er det jo mig som bestemmer.. så derfor valgte jeg jo der jeg selv synes er pænest.
Avatar billede realone Nybegynder
22. april 2001 - 17:48 #48
Ups... Så ikke, at du havde accepteret master_nemo...Sorry...!
Avatar billede jens_k Nybegynder
22. april 2001 - 17:49 #49
Det er bare helt ok.
Avatar billede atf_nova Nybegynder
23. april 2001 - 01:44 #50
øv....jeg nåede det vist ikk\'  =(

men du ka\' da se forslaget alligevel..
http://www.friserverplads.dk/hunter00/CBN.gif
og på sort baggrund..:
http://www.friserverplads.dk/hunter00/CBN+.gif
too bad
<=/
/nille
Avatar billede atf_nova Nybegynder
23. april 2001 - 01:46 #51
Avatar billede atf_nova Nybegynder
23. april 2001 - 01:47 #52
lol...den virker ikke...nåh glem det...