Avatar billede delay Nybegynder
22. april 2001 - 18:50 Der er 15 kommentarer

Hmmm....

Hej,

er der nogen som vil skrive deres mening om designet dette site?

http://www.mitzie.dk

Der gives 60 point til bedste bemærkning \"som ikke nødvendigvis behøver at være positiv\"!

Avatar billede no_doubt Nybegynder
22. april 2001 - 18:51 #1
er det dit site ?
Avatar billede no_doubt Nybegynder
22. april 2001 - 18:52 #2
Syntes det site har været oppe før med et andet navn.
Avatar billede htx98i17 Professor
22. april 2001 - 18:54 #3
jeg kan også genkende det...
Avatar billede liquid Nybegynder
22. april 2001 - 18:59 #4
det eneste der er galt er at den er for langtid om at åbne siderne når man har trykket på linkene,,,ellers fint ;-)
Avatar billede delay Nybegynder
22. april 2001 - 19:00 #5
Nyt, navn = slettet det gamle navn!

Jeg har været væk (ude at rejse et par måneder)!
Avatar billede tommyf Nybegynder
22. april 2001 - 19:01 #6
Avatar billede tommyf Nybegynder
22. april 2001 - 19:02 #7
it-it/delay/cecilie
Avatar billede htx98i17 Professor
22. april 2001 - 19:03 #8
dvs at dette er din 4. bruger?
Avatar billede htx98i17 Professor
22. april 2001 - 19:03 #9
3. så
Avatar billede delay Nybegynder
22. april 2001 - 19:03 #10
< liguid.

Det er fordi der loades en nu side ind.

Jeg kunne også vælge at sætte et loading billed ind, men det er en dårlig idé efter min mening, da de mennesker har en rimelig hurtig pcér idag!!!
Avatar billede Trine Nybegynder
22. april 2001 - 19:58 #11
Designet er ikke det helt vilde. Ikke noget usædvanligt ved designet. Det ser måske lidt dumt ud, at øjnene der er der når man har valgt en knap, forsvinder i glimt når man trykker på scroll-pilen i dit øverste vindue. Og så er det også dumt at når man har trykket på KONTAKT og derefter på formular, at den stiller helt uden for resten af designet. Man skulle ikke tro at det var den samme hjemmeside man befandt sig på.

Hvorfor i det hele taget lave det hele i Flash? Hvorfor ikke bare nøjes med at lave menuen i flash, og bygge den op i frames? For så har man en fast menu.

Udemærket design, men ingen personlighed. Det er alt for stift. Hvad med et logo/overskrift i toppen, som går igen ligemeget hvilket menupunkt man har valgt? Lilla baggrund, bryder jeg mig ikke om, men det er jo smag og behag.

Trine / Misskat
Avatar billede Slettet bruger
23. april 2001 - 07:58 #12
Snyyyd!!!!!
Avatar billede Slettet bruger
23. april 2001 - 07:59 #13
Desuden er det en skod-side!
Avatar billede xzxzx Nybegynder
23. april 2001 - 08:57 #14
Den er for enkel, og kedelig!

8@13 - Fordi det er flash :-)
Avatar billede morten_dyrekilde Nybegynder
23. april 2001 - 09:01 #15
Jeg har vurderet det site før... Før sagde jeg også for gråt og det kan jeg vel sige igen...

Jeg har lidt et problem med at du setter det op igen under et nyt navn, men jeg kan da godt sige en lille ting om det alligevel.

Det viser en smule teknisk dygtighed, men jeg synes ikke at det er designmessigt imponerende.

MD

(Er i tvivl om jeg vil lave det som et svar eller som en kommentar... laver et svar.)