Avatar billede jakob_andreasen Nybegynder
04. december 2005 - 14:28 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Dårlig cpu score i 3dmark

Jeg har et problem efter jeg har formateret computeren. I 3dmark05's cpu score køre jeg kun med ca 1 fps.
Jeg havde også problemet da jeg købte men mener jeg bare installerede chipset driveren nforce (ved ikke hvilken)hvor det derefter blev betydligt bedre.
Jeg har nu installeret nforce3 hvilket skulle være den rigtige men hjælper ikke.
Har opdateret bios og installeret nyeste grafikkort driver.

Com spec:
MSI neo2 platinium MS-7025
AMD64 3500+
Geforce 6800GT
Avatar billede jakob_andreasen Nybegynder
04. december 2005 - 16:00 #1
Lukker pga jeg har fået hjælp på hardwareonline
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. december 2005 - 19:52 #2
Til næste gang - venligst hold dig til et forum ad gangen, tak.