Avatar billede schua Praktikant
07. december 2005 - 00:24 Der er 7 kommentarer

Hvem kan analysere sig frem til dette Shopsystem

Hej eksperter, jeg er faldet over en Norsk bilstylings butik, de har et rigtig fedt shop system, som jeg godt kunne tænke mig at bruge her hjemme.

Men jeg kan ikke finde ud af om det er et de har lavet selv, eller noget de har købt sig til, jeg vil gerne vide hvor man kan købe det hvis det er?

Det er rigtig fedt!

Der er mange point til den der kommer med en korret besvarelse.
Avatar billede ibka Novice
07. december 2005 - 00:31 #1
Det vil nok være nemmere hvis du lægger et link til butikken
Avatar billede schua Praktikant
07. december 2005 - 00:32 #2
Ja ups.. http://streetdesign.no/ undskyld
Avatar billede johnnydamtoft Nybegynder
07. december 2005 - 00:39 #3
Den måde det kører på, vedr. bestilling ligner det oscommerce.
http://www.oscommerce.com/ med et yderst cool style på :)
Avatar billede ibka Novice
07. december 2005 - 00:44 #4
Flot design

Det samme vil kunne laves med denne web shop

http://www.itmagasinet.dk/shop/item.asp?itemid=868&catid=251

og nok mange andre
Avatar billede schua Praktikant
07. december 2005 - 00:52 #5
Okey er der nogle der vil have en udfordring i at lave et style til en oscommerce løsning
Avatar billede cybermike Nybegynder
07. december 2005 - 08:24 #6
Schua: Ring til mig paa 2871 8217 , eller skriv til mc@mobilemarketing.dk
Avatar billede dystopia Nybegynder
12. december 2005 - 01:25 #7
hej
Jeg har tidligere lavet en del i og til oscommerce.
skriv en email til jrc(a)laika-group.dk for tilbud m.v