Database i Excel.
Hej.Jeg er ret ny herinde og har fået anbefalet siden af en kammerat, som mente at det var her jeg skulle stille mit spørgesmål.
Jeg har kigget lidt rundt for, at se om ikke det var muligt at der var en anden som havde det samme problem som mig, men jeg har ikke rigtigt kunnet få fat i det jeg ledte efter.
Jeg har 2 kolonner i Excel, som jeg vil bruge som en database. Det er varenr. og varebetegnelse, (A1=Varenr., B1=Varebetegnelse, A2=Første varekode 10001, B2=Varenavn til varekode 10001) ret simpelt. Det jeg godt kunne tænke mig er, at indtaste eksempelvis et af varenumrerne og det efterfølgende finder resten, herunder varebetegnelsen. Det lyder til at være en simpel sag, men det er desværre ik helt når ikke man er den største hej til Excel ;o(
Håber at jeg kan få noget hjælp herinde. Venter spændt og takker på forhånd.
Hilsen Denzo
