Avatar billede jens_enzo Nybegynder
09. januar 2006 - 19:07 Der er 3 kommentarer

Ændringer i design følger ikke program

Hej...

Jeg bruger Visual Studio .NET 2003, og har et lille program.
det er muligvis ret dumt... men jeg kan sq ikke lige få det formuleret i google, så jeg kan finde hjælp.

Jeg har efterhånden lavet et stort program... I starten lavede jeg en grov version af min Windows-form og nu vil jeg så ændre den lidt så den måske bliver lidt pænere.
Jeg kan ændrer alt i mit [Design] view, men jeg kan ikke se det når jeg starter programmet. Det ser bare ud som det gjorde før i tiden.

Jeg har sikkert ændret på noget jeg ikke skulle ændre på, men hvad? synes ellers jeg har kikket mig lidt rundt.

HAr også kikket lidt i koden som windows har genereret og ser at der står noget andet end før i tiden.
fx for label1:

        Me.Label1.Location = CType(resources.GetObject("Label1.Location"), System.Drawing.Point)

istedet for at der engang stod:

        Me.Label1.Location = New System.Drawing.Point(8, 8)

Hvad katten har jeg gjort og hvordan ændrer jeg det, så jeg igen kan styre designet fra Design-view?

tak
Avatar billede Slettet bruger
10. januar 2006 - 06:07 #1
Lidt dumt spørgsmål, men er du 112% Toyota sikker på at du får kompileret en ny version og at du starter den rigtige. Den ny kompilerede version af dit program.

Du kan evt. lige prøve at sætte build mode til Debug (peg på solution og højre-klik vælg egenskaber og såt build konfiguration). Start med F5.
Avatar billede jens_enzo Nybegynder
10. januar 2006 - 09:05 #2
Jeg er desværre MEGET sikker på at den laver en ny version.
Den opdaterer nemlig koden... og den fjerner også visuelle opbejkter jeg fjerner i design-view. Men den flytter dem ikke.

tak for interessen i problemet
Avatar billede jens_enzo Nybegynder
16. januar 2006 - 13:21 #3
t