Avatar billede Madz Nybegynder
17. januar 2006 - 11:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Find Centralen ud fra ipadressen

Hej har prøvet at søge lidt på emnet men syns ikke rigtig jeg kan finde et ordenlig svar.
hvor kan man slå op ud fra ip'en hvilken central (by) den høre til ?
har set flere reklamer som er lavet sån de viser noget som høre til den by jeg bor i og de må jo kunne se hvilken central jeg høre til ? så vil høre om der er et sted hvor jeg selv kan slå det op ??
Avatar billede phliplip Nybegynder
17. januar 2006 - 11:16 #1
Avatar billede phliplip Nybegynder
17. januar 2006 - 11:17 #2
svar
Avatar billede Madz Nybegynder
17. januar 2006 - 13:59 #3
takker for svaet :)