Avatar billede wanger.dk Nybegynder
18. januar 2006 - 15:39 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

domæne - hvad skal jeg gøre

ved ikke om dette er den korrekte katagori. Men har haft den her side www.nuclearwinter.dk - i et års tid - i starten var den på b-one's server osv - men mødte en herinde som godt ville hjælpe lidt og have den på hans - Det gik fint nok - og er gået fint nok - men nu her for omkring en måned siden, ser siden ud som i nok kan se via. linket - han nægter at svare og har sådan som jeg kan se det lukket siden. Dertil har han også ændret alle koderne væk fra standard og også lavet noget fusk mht. til dkhostmaster - han sagde at jeg skulle lade være med at svare hvis der kom et brev osv - Tænkte ikke videre over det dengang - Men nu er tingene som i kan se/læse - Domænet er ubrugeligt nu her - Nogen der kan hjælpe mig til hvad jeg skal gøre -

/Peter
Avatar billede screem_brille Novice
18. januar 2006 - 15:47 #1
han har blot ikke sin server tændt, eller har taget siden ned, domænet tilhører stadig  P.E.R.L (initialer) ifølge DK hostmaster, du skal bare foinde en anden at hoste siden hos og få rettet DNS oplysninger
Avatar billede wanger.dk Nybegynder
18. januar 2006 - 15:49 #2
yeah... ok - men det er ikke lige til når han ikke svare - ved ikke hvordan man gør de ting der -
Avatar billede screem_brille Novice
18. januar 2006 - 15:53 #3
det er gratis DNS der står for DNS servicen, for det dmæne, så kontakt dem fra nedenstående side og snak med dem, de kan hjælpe dig ;) http://gratisdns.dk/
Avatar billede wanger.dk Nybegynder
18. januar 2006 - 15:54 #4
okay .... tak for det :) - hæh... det prøver jeg -
Avatar billede screem_brille Novice
18. januar 2006 - 15:58 #5
var så lidt kan desværre ikke hjæpe yderligere, da det jo ertvivlsomt at du har adgagnskoden / brugernavn,nu han har stået for det,  så derfor må du selv tage fat i dem ;)
Avatar billede cybermike Nybegynder
18. januar 2006 - 17:05 #6
Du kunne jo proeve at snakke med mig om det din padde :) Du har skrevet til mig paa msn om det _en_ gang, mens jeg var nede og koebe nye diske til en server. Du har faaet gratis hosting i snart et halvt aar, ved ikke rigtig hvad du brokker dig over :)

Jeg har ikke aendret dine dk-hostmaster passwords de er som de altid har vaeret , desuden har du baade min email adresse, begge mine telefonnumre og min msn adresse...du burde kunne faa fat i mig.

Det er dit domaene vi saetter det op som du vil have det, eller sletter det hvis det er det du vil have.

  Mike