Avatar billede laffe Nybegynder
19. januar 2006 - 15:19 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvad hedder CUnknown classen i CBuilder

Hej Alle

Jeg har en VC classe som jeg vil bruge med CBuilder, i den nedarves en classe af CUnknown. Hvor finder jeg denne i CBuilder ?
Avatar billede laffe Nybegynder
19. januar 2006 - 16:42 #1
class COverlayCallback : public CUnknown, public IDDrawExclModeVideoCallback
{

....

};
Avatar billede laffe Nybegynder
19. januar 2006 - 16:53 #2
I Visual Studio er CUnknown jo en class. I CBuilder "burde" den hedde TUnknown, men jeg har ikke kunne finde den .h fil hvor den skulle være defineret.
Avatar billede lars314 Nybegynder
24. januar 2006 - 14:53 #3
IUnknow ?
Avatar billede laffe Nybegynder
24. januar 2006 - 14:55 #4
jeg har fundet ud af det. Den hedder TComObject. Jeg lukker.